Még mindig a zselés szaloncukor a kedvenc
Magyarországon 4500-5000 tonna szaloncukor fogy el évente, ez családonként 1,5 kiló szaloncukrot jelent.
Az árszegmensnél 3 kategória különböztethető meg: az olcsó termékek, ezek jellemzően 500 forint alatt vannak, a márkázott tasakos kiszerelések 700-800 forint körül és a prémium termékek, melyek ára 1300 forint felett mozog.
Az ízpreferenciát vizsgálva elmondható, hogy még mindig piacvezető a zselés szaloncukor, valamint közkedvelt a vajkaramellás, a kókuszos és a marcipános. A kiszereléseket tekintve a 400g körüli kiszerelések a meghatározóak főként tasakos csomagolásban és fémgőzölt, színes fóliában. Vásárlási szokások terén elmondható, hogy a prémium kategória iránti igény nő, a fogyasztók komoly árkülönbözetet is megfizetnek” – mondta el Sánta Sándor, a Bonbonetti Csoport vezérigazgatója.
Sinka Csaba termelési és minőségirányítási igazgató azt is elárulta, mire kell figyelni szaloncukor vásárlás során: „Nézzük meg, hol vásárolunk! Figyeljünk arra, hogy milyenek a tárolási körülmények, a hőfok, az illatok illetve a szagok, a higiénia. Emellett nagyon fontos, hogy a márkát keressük, és a megbízható gyártót, forgalmazót. A minőségbiztosítási rendszerek is védenek, a jó hír megőrzése a legnagyobb garancia. Keressük a jó ár-érték arányt, hiszen a nagyon olcsó gyanús, csodák nincsenek. Ellenőrizzük a kötelező feliratok meglétét, úgy, mint a fantázianév és a pontos megnevezés, a gyártó vagy forgalmazó neve és pontos címe, a „Minőségét megőrzi:” és a „Száraz, hűvös helyen tartandó!” feliratok valamint az összetevők feltüntetése. Fontos, hogy a csomagolás is legyen sértetlen!” – írja a szabadfold.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >Sok a jelentkezés, mégis gyakran kihívást jelent a hatékony toborzás a hazai vállalatoknak
A magyarországi cégek munkaerő-menedzsmenttel kapcsolatos tapasztalatai és elképzelései csak minimális…
Tovább olvasom >