Még mindig 2 milliárd vár elköltésre a Szép-kártya keretből
Mintegy 2 milliárd forint van még a Széchenyi Pihenőkártyákon (SZÉP-kártya) a 2014-es befizetésekből, amelyek felhasználási határideje május 31-én jár le – derült ki az MTI által megkérdezett kártyakibocsátók tájékoztatásából.
Az OTP SZÉP-kártyások a 2014-es juttatások több mint 97 százalékát már felhasználták, csak a pünkösdi hosszú hétvége alatt mintegy 120 millió forintot költöttek. A május 31-ig hátralevő időszakban kevesebb mint 1,5 milliárd forintot kellene elköltenie a kártyabirtokosoknak – közölte az OTP.
Az MKB SZÉP-kártyákon a 2014-ben átutalt keretösszeg 2,72 százaléka, 301,6 millió forint van még. A kevesebb mint 30 ezer érintett munkavállalót heti rendszerességgel e-mailben külön értesítik a lejárati határidőről, és a honlapon, valamint a facebook-oldalukon is felhívják erre a figyelmüket.
A K&H SZÉP-kártyákon nagyjából 201 millió forint vár felhasználásra, az összeg 43 százaléka a szálláshely, 30 százaléka a vendéglátás, és 27 százaléka a szabadidő zsebben.
A törvényi kötelezettségnek megfelelően a május 31-i lejáratot követően a 2014. évi el nem költött SZÉP-kártyás juttatásokat a kibocsátó bankoknak június 30-ig kell visszautalniuk a juttatást biztosító szervezetnek, a munkáltatóknak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
NGM: a SZÉP-kártya jelentős segítség a magyar családoknak
A SZÉP-kártya jelentős segítség a magyar családoknak, áprilisban 14 százalékkal…
Tovább olvasom >Együttműködési megállapodást kötött az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ és az MKIK
Együttműködési megállapodást kötött az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ (AÖFK)…
Tovább olvasom >Hasít a SZÉP-kártya új felhasználása
A Cofidis Hitel Monitor friss kutatása szerint a lakosság jelentős…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >