Még közelebb került partnereihez a METRO
2013-as év a kereskedelmi konszolidáció éve volt. A METRO életében új üzletiév-periódus kezdődött október 1-től.
– 2013 nagy része a 2014-re való felkészülésről szólt, mely jelenlétünknek nemzetközileg az 50-ik, Magyarországon pedig 20 éves évfordulója – idézi fel Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. tavaly kinevezett vezérigazgatója. – A jubileum magában foglalta az idén bevezetett YOU&METRO aktivitássorozat előkészítését, amelyet látványos, ám a fontos értékeinket megőrző megújulással, szakmai és partneri programsorozatokkal és születésnapi aktivitásokkal teszünk valóban emlékezetessé. 2013-as tapasztalataink megerősítettek bennünket abban, hogy a vevőközpontúság, a vevői értékek, elvárások és igények felmérése, a proaktív kínálat kialakítása a jövő sikerének az egyik kulcsa. A vásárlóknak ma már természetes alapelvárása, hogy minél gyorsabban minél több, lehetőleg minél személyre szabottabb információt kapjanak, bárhol és bármikor vásárlást kezdeményezhessenek, ráadásul még a szállítással se kelljen bajlódniuk. Ezekre a kihívásokra még szélesebb szolgáltatáskínálattal reagáltunk. Felismertük, hogy a száraz piaci információk helyett inkább az új vevői igényekhez alkalmazkodva kell megújulni és átalakulni. Újrapozicionáltuk kommunikációnkat. Ma már nem elég a legjobb ár-érték arányú termékeket kínálni a különböző kategóriákban, mint pl. a METRO saját márkás termékei – H-Line, Rioba, Horeca Select, aro, Fine Life, Sigma, Corvinus –, hanem azokat személyes kapcsolatokkal is meg kell tölteni, kiegészíteni.A METRO 2013-ban számos új szolgáltatást vezetett be, többek között a kiszállításhoz kapcsolódó webes rendelési felületet.
– Továbbra is célunk, hogy mindhárom célcsoportunknak olyan szolgáltatás- és termékcsomagot kínáljunk, mellyel még versenyképesebbé tehetjük őket és teljesíthetjük a magunknak kitűzött elvárásunkat, hogy „ A független vállalkozások bajnokai” legyünk – zárja gondolatait Horváth Imre.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A DHL Csoport tavalyi nyeresége 9 százalékkal csökkent, idén 8 ezer munkahelyet megszüntet Németországban
A német postai és logisztikai vállalat, a DHL Csoport tavalyi…
Tovább olvasom >Női vállalkozók a főszerepben – kiemelt helyet ad a foodora a női étterem-tulajdonosoknak
Egyedi kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók fontosságára…
Tovább olvasom >NKFH: mikrobiológiai nem megfelelőség miatt az Auchan 220 grammos marhahúsos bolognai bébiételt hívott vissza
Mikrobiológiai nem megfelelősége miatt az Auchan Magyarország Kft. visszahívta a…
Tovább olvasom >