Még a megnyitó másnapján is óriási volt a tömeg a Primark első magyar üzletében
A Primark, az ír fast fashion márka első magyarországi üzlete kedden nyitott meg Budapesten, ám még a következő napokban is hosszú sorok várhatók. A Világgazdaság beszámolója szerint már a hivatalos nyitás előtt óriási tömeg gyűlt össze, sokan akár két órát is vártak, hogy bejuthassanak.
A nyitónapon a vásárlók jelentős része délután és az esti zárás előtti percekben is kitartott, annak ellenére, hogy hosszú sorok kígyóztak az épületben. A hétvége végéig a helyszínen maradnak a kordonok, a szervezők szerint ugyanis az első napokban hasonló tömegre számítanak, mint a megnyitón. Egy helyi vásárló Facebook-bejegyzése szerint a sorok ellenére viszonylag gyorsan haladnak.
A vásárlók különösen a Disney és Bridgerton franchise termékeket keresték, bár utóbbiból még nem kapható a magyarországi üzletben. Vannak azonban kritikus hangok is: többen panaszkodtak a minőségre. Egy vásárló például arról számolt be, hogy a vásárolt ruhája festékhibás volt, és bár próba nélkül vette meg, otthon kellett rájönnie a hibára.
Egy másik vásárló azt említette, hogy egy mosás után a gyerekruhája bolyhos és kinyúlt lett. Az ilyen minőségi problémák kezelésére vonatkozóan egyelőre nem világos, hogy a magyarországi üzletben is bevezetik-e az a Nagy-Britanniában működő gyakorlatot, hogy ha a termék hibás vagy piszkos, a vásárló kap egy kis kedvezményt.
Maciej Podwojski, a Primark kelet-közép-európai vezetője szerint nem kell tartani attól, hogy a nyugat-európai kínálattal ellentétben Magyarországra gyengébb minőségű termékek érkeznének. Az összes üzletet, beleértve a kelet-közép-európaiakat is, egy nagy csehországi logisztikai központ szolgálja ki, garantálva ezzel az áru minőségét és elérhetőségét.
A megnyitó óta eltelt napokban a Primark üzlete előtt kialakult hosszú sorok és a minőséggel kapcsolatos aggodalmak egyaránt rávilágítanak arra, hogy a fast fashion iparág mennyire képes megfelelni a vásárlói igényeknek és elvárásoknak. A cégnek és a fogyasztóknak egyaránt alkalmazkodniuk kell az új piaci körülményekhez, és figyelniük kell arra, hogy a divat iránti szenvedély ne menjen rovására a termékminőségnek.
Kapcsolódó cikkeink
A ruha online jön, a haszon kimegy – külföldi kézben a magyar online divatpiac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kollektív elbocsátásokat jelentettek be két székelyföldi ruhaipari vállalatnál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Erős évet zárt a Shein brit leányvállalata, de komoly kockázatok árnyékolják a kilátásokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Világszintű internetleállás bénította meg a digitális szolgáltatásokat – kártyás fizetések is akadoztak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lojalitás újratöltve – ki nyeri a hűségháborút 2025-ben?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Művészek és rózsaszín kamionok hívják fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelemre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >