Még 4 milliárd forintra lenne szüksége a Magyar Turizmus Zrt.-nek
A jelenlegi kereten felül legalább 4 milliárd forintra lenne szüksége a Magyar Turizmus (MT) Zrt.-nek a hatékony „válságkezelő” marketingprogramhoz – mondta Niklai Ákos, a társaság elnöke egy szakmai konferencián.
A hazai turisztikai kínálat promócióját végző szervezet tavaly 5 milliárd forintot költhetett fenntartására és a különféle marketingtevékenységre. Niklai Ákos elmondása szerint 2009-re 4,6 milliárd forintra szűkült ezt a büdzsé, holott legalább 8-9 milliárd forintra lenne szükség, hogy a válság által „megtépázott” turizmust népszerűsítsák világszerte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szallas.hu: Vir volt a legnépszerűbb a Horvátországba utazó magyarok körében idén nyáron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyarországon drágultak legjobban a szállodák és éttermek az EU-ban – olvad a Balaton árelőnye
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Adni és kapni (egy koktélt a bárban) – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >