Még 4 milliárd forintra lenne szüksége a Magyar Turizmus Zrt.-nek
A jelenlegi kereten felül legalább 4 milliárd forintra lenne szüksége a Magyar Turizmus (MT) Zrt.-nek a hatékony „válságkezelő” marketingprogramhoz – mondta Niklai Ákos, a társaság elnöke egy szakmai konferencián.
A hazai turisztikai kínálat promócióját végző szervezet tavaly 5 milliárd forintot költhetett fenntartására és a különféle marketingtevékenységre. Niklai Ákos elmondása szerint 2009-re 4,6 milliárd forintra szűkült ezt a büdzsé, holott legalább 8-9 milliárd forintra lenne szükség, hogy a válság által „megtépázott” turizmust népszerűsítsák világszerte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: szárnyal a turizmus, novemberben 17 százalékkal bővült a vendégforgalom
Újabb csúcsokat döntött a hazai turizmus 2024 novemberében: a vendégek…
Tovább olvasom >Szallas.hu: szilveszterkor Eger, Szeged és Pécs a legkeresettebb a belföldi utazók körében
Szilveszterkor a belföldi utazók körében Eger, Szeged és Pécs a…
Tovább olvasom >A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >