Még 4 milliárd forintra lenne szüksége a Magyar Turizmus Zrt.-nek
A jelenlegi kereten felül legalább 4 milliárd forintra lenne szüksége a Magyar Turizmus (MT) Zrt.-nek a hatékony „válságkezelő” marketingprogramhoz – mondta Niklai Ákos, a társaság elnöke egy szakmai konferencián.
A hazai turisztikai kínálat promócióját végző szervezet tavaly 5 milliárd forintot költhetett fenntartására és a különféle marketingtevékenységre. Niklai Ákos elmondása szerint 2009-re 4,6 milliárd forintra szűkült ezt a büdzsé, holott legalább 8-9 milliárd forintra lenne szükség, hogy a válság által „megtépázott” turizmust népszerűsítsák világszerte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest a Condé Nast Traveller toplistáján: a főváros a 19. helyen Európa legjobb városai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >