Még 4 milliárd forintra lenne szüksége a Magyar Turizmus Zrt.-nek
A jelenlegi kereten felül legalább 4 milliárd forintra lenne szüksége a Magyar Turizmus (MT) Zrt.-nek a hatékony „válságkezelő” marketingprogramhoz – mondta Niklai Ákos, a társaság elnöke egy szakmai konferencián.
A hazai turisztikai kínálat promócióját végző szervezet tavaly 5 milliárd forintot költhetett fenntartására és a különféle marketingtevékenységre. Niklai Ákos elmondása szerint 2009-re 4,6 milliárd forintra szűkült ezt a büdzsé, holott legalább 8-9 milliárd forintra lenne szükség, hogy a válság által „megtépázott” turizmust népszerűsítsák világszerte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megtévesztő pszeudo-gasztropornó II. – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nagy Márton: újabb lépés a turizmus fejlesztésében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átgondolt koncepció, letisztult stílus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
					
					
					