Hús a kamerák kereszttüzében

Szerző: Trademagazin Dátum: 2017. 02. 08. 11:19

Ki állítja, hogy az autentikus hentesbolt falai, csempéi fehérek, és a dísztelenség vagy a húsok közé rakott állatfotók és a műanyag petrezselyemcsokor határozhatja meg egy ilyen üzlet enteriőrjét. A Sydneyben 130 éve működi családi hentesboltot most vezető generáció biztosan nem – ők úgy határoztak, nem várják meg a kereskedelem és a vendéglátás 50 éven belüli uniformizálódásáról szóló jóslatok beválását: a kivételhez fognak tartozni! Felkérték a világszerte számos csúcséttermet tervező Dreamtime Australia Designt ügynökségét, mutassák meg milyen az, amikor a hentes kirakata előtt állhatnak meg szájtátva az emberek. A híres dizájnereknek ez volt az első kereskedelmi üzlettervezése, de állítólag semmiért sem hagyták volna ki a részvételt ebben a nem mindennapi projektben.

Hus a kamerak fokuszaban 1

Hus a kamerak fokuszaban 2

Hus a kamerak fokuszaban 3

Hus a kamerak fokuszaban 4

Hus a kamerak fokuszaban 5

Hus a kamerak fokuszaban 6

Hus a kamerak fokuszaban 7

Hus a kamerak fokuszaban 8

Hus a kamerak fokuszaban 9

Az Ausztrália legjobb éttermeit magas minőségű termékekkel ellátó hentesbolt tulajdonosai értik a 21. század marketingkommunikációjáról szóló üzenetét, ezt például iPhone-ra hangszerelt különleges alkalmazásokkal is bizonyították. Ezúttal a húsvásárlás fogalmát definiálták újra: a több elemében a luxusmárkákat árusító butikokéhoz hasonlító berendezés ebben a közegben olyan, mint egy művészeti installáció, a hentesek munkája pedig az ehhez tartozó performance. Különleges hűtős vitrinek, extravagáns kivitelezésű gépek, a munkatársak pedig óriási tönkökön bontják-vágják a tőkehúst, amik az üzlet egyik sarkában fémtüskékre akasztva forognak körbe, akárcsak a patyolatban a kabátok. Az erre a célra szolgáló görgős rendszer egy himalájai kősóból épített fal előtt áll – ez a működtetők szerint nemcsak sterilizálja környezetének levegőjét, de a húsok ízére is hatással van.

Kapcsolódó cikkeink