Hús a kamerák kereszttüzében
Ki állítja, hogy az autentikus hentesbolt falai, csempéi fehérek, és a dísztelenség vagy a húsok közé rakott állatfotók és a műanyag petrezselyemcsokor határozhatja meg egy ilyen üzlet enteriőrjét. A Sydneyben 130 éve működi családi hentesboltot most vezető generáció biztosan nem – ők úgy határoztak, nem várják meg a kereskedelem és a vendéglátás 50 éven belüli uniformizálódásáról szóló jóslatok beválását: a kivételhez fognak tartozni! Felkérték a világszerte számos csúcséttermet tervező Dreamtime Australia Designt ügynökségét, mutassák meg milyen az, amikor a hentes kirakata előtt állhatnak meg szájtátva az emberek. A híres dizájnereknek ez volt az első kereskedelmi üzlettervezése, de állítólag semmiért sem hagyták volna ki a részvételt ebben a nem mindennapi projektben.
Az Ausztrália legjobb éttermeit magas minőségű termékekkel ellátó hentesbolt tulajdonosai értik a 21. század marketingkommunikációjáról szóló üzenetét, ezt például iPhone-ra hangszerelt különleges alkalmazásokkal is bizonyították. Ezúttal a húsvásárlás fogalmát definiálták újra: a több elemében a luxusmárkákat árusító butikokéhoz hasonlító berendezés ebben a közegben olyan, mint egy művészeti installáció, a hentesek munkája pedig az ehhez tartozó performance. Különleges hűtős vitrinek, extravagáns kivitelezésű gépek, a munkatársak pedig óriási tönkökön bontják-vágják a tőkehúst, amik az üzlet egyik sarkában fémtüskékre akasztva forognak körbe, akárcsak a patyolatban a kabátok. Az erre a célra szolgáló görgős rendszer egy himalájai kősóból épített fal előtt áll – ez a működtetők szerint nemcsak sterilizálja környezetének levegőjét, de a húsok ízére is hatással van.
Kapcsolódó cikkeink
Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Indul a NAK „Tények ízekre szedve” országos szemléletformáló kampánya
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) országos szemléletformáló kampányt indított „Tények…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megállapodást kötött a BDPST Group és a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.
A BDPST Group portfóliójába tartozó DOME Kft. és a Budapest…
Tovább olvasom >Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >A belgák 23,7 millió utazást tettek 2024-ben
A belga állampolgárok 2024-ben 23,7 millió külföldi utazást tettek, mintegy…
Tovább olvasom >