Szidhatjuk kórusban a világ legnagyobb gyorsétte-remláncát, tekinthetjük az igazi gasztronómiai értékek sárba tiprójának, gyermekeink elhízása okozójának – a McDonald’s akkor is a világ vendéglátásának legmarkánsabb szereplője, minden nevéhez fűzhető rosszal és – számtalan újítás, szerepvállalás után joggal mondhatjuk – jóval együtt.Kicsit az életünkhöz tartozik, de még jobban az amerikaiakéhoz, ahol nemrégiben a New York-i Fashion Week 2010-re terveztek egy más divatheteken is bemutatható (és árusító) éttermi installációt. A művészek és marketingesek által kitalált koncepció a McFancy nevet viseli (esetünkben a fancy magyarul annyit tesz: luxus, extra).
Arról nem szól a fáma, milyen sült krumplit vagy hamburgert terveztek kínálni a szakemberek, feltehetően a hagyományos fajtákat, de az ételeket a nagy divatházak stílusában csomagolták eldobható „edényekbe”.
Egy ilyen Gucci-papírdobozból feltehetően egy háromezer dolláros kiskosztümben sem kellemetlen krumplit enni. Bocsánat: burgonyát fogyasztani!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Halkonzerves doboz, mint a tengerparti művészet tökéletes médiuma – A nap képe
Eredeti, autentikus és feltehetően túl sokba sem kerülhet.
Tovább olvasom >Csütörtöktől fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája
Elsősorban a hazai turistákra, valamint a környező országokból érkező vendégekre…
Tovább olvasom >Samponutántöltés – A nap képe
Svéd fenntarthatósági megoldás – ráadásul a felirat szerint a megtakarítás…
Tovább olvasom >