Szidhatjuk kórusban a világ legnagyobb gyorsétte-remláncát, tekinthetjük az igazi gasztronómiai értékek sárba tiprójának, gyermekeink elhízása okozójának – a McDonald’s akkor is a világ vendéglátásának legmarkánsabb szereplője, minden nevéhez fűzhető rosszal és – számtalan újítás, szerepvállalás után joggal mondhatjuk – jóval együtt.Kicsit az életünkhöz tartozik, de még jobban az amerikaiakéhoz, ahol nemrégiben a New York-i Fashion Week 2010-re terveztek egy más divatheteken is bemutatható (és árusító) éttermi installációt. A művészek és marketingesek által kitalált koncepció a McFancy nevet viseli (esetünkben a fancy magyarul annyit tesz: luxus, extra).
Arról nem szól a fáma, milyen sült krumplit vagy hamburgert terveztek kínálni a szakemberek, feltehetően a hagyományos fajtákat, de az ételeket a nagy divatházak stílusában csomagolták eldobható „edényekbe”.
Egy ilyen Gucci-papírdobozból feltehetően egy háromezer dolláros kiskosztümben sem kellemetlen krumplit enni. Bocsánat: burgonyát fogyasztani!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A világ legjobb gasztronómiai városai 2025-ben – New Orleans a csúcson
A Time Out magazin több ezer helyi lakos bevonásával állította…
Tovább olvasom >A Gundel technikum (a korábbi Ecseri szakközépiskola) volt diákjait várja a Gundel Alumni Közösségbe
A Gundel Károly Vendéglátó és Turisztikai Technikum, korábbi nevén az…
Tovább olvasom >Méréstolmács jigger – A nap képe
Amatőr mixer olvasó, készíts tökéletesen arányos koktélokat a Viski rozsdamentes…
Tovább olvasom >