McDonalds: műanyagmentes napok
A McDonalds nemrég nagy lépésre szánta el magát: júniusban tíz napon át műanyaghelyettesítő csomagolásban értékesítette termékeit egy berlini bevásárlóközpontban.
A kísérlet az ételekre és italokra egyaránt vonatkozott, s két célja volt: egyrészt az, hogy a cég megfeleljen az EU azon törekvéseinek, amely betiltaná az egyszer használatos műanyagokat, másrészt, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a műanyagszennyezésre.
A Better McDonald’S Store tíz napn át ehető ostyatálakban kínált egy sor terméket. A műanyag szívószálak helyét papírból készültek vették át, a műanyag evőeszközt pedig fára cserélték. A szendvicseket fűből készült csomagolóanyagba tettk, a Chicken McNuggets pedig papírzacskóban érkezett a vásárlókhoz kartondoboz helyett.
Kapcsolódó cikkeink
13,28 milliárd dollárral bővülhet az önkiszolgáló kioszkok piaca 2029-ig
A globális önkiszolgáló kioszkpiac várhatóan 13,28 milliárd dollárral növekszik 2025…
Tovább olvasom >Valentin-nap hétvégéjének estéin a szerelmeseké lesz a McDonald’s megújult Nyugati téri étterme
A szerelmeseket várja február 14-én és 15-én péntek és szombat…
Tovább olvasom >Visszatér a libamájas burger a McDonald’s-ba
Február 5-től a hazai McDonald’s éttermekben ismét kapható a lánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >