McDonalds: műanyagmentes napok
A McDonalds nemrég nagy lépésre szánta el magát: júniusban tíz napon át műanyaghelyettesítő csomagolásban értékesítette termékeit egy berlini bevásárlóközpontban.
A kísérlet az ételekre és italokra egyaránt vonatkozott, s két célja volt: egyrészt az, hogy a cég megfeleljen az EU azon törekvéseinek, amely betiltaná az egyszer használatos műanyagokat, másrészt, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a műanyagszennyezésre.
A Better McDonald’S Store tíz napn át ehető ostyatálakban kínált egy sor terméket. A műanyag szívószálak helyét papírból készültek vették át, a műanyag evőeszközt pedig fára cserélték. A szendvicseket fűből készült csomagolóanyagba tettk, a Chicken McNuggets pedig papírzacskóban érkezett a vásárlókhoz kartondoboz helyett.
Kapcsolódó cikkeink
2027-ig megduplázza AI-befektetéseit a McDonald’s
A McDonald’s 2027-ig jelentősen növelni tervezi a mesterséges intelligenciába (AI)…
Tovább olvasom >Big Mac az osztalékszelvényen: mit kezdjünk a McDonald’s részvényével?
Vegye, vagy csak egye? Ez a kérdés foglalkoztatja most a…
Tovább olvasom >13,28 milliárd dollárral bővülhet az önkiszolgáló kioszkok piaca 2029-ig
A globális önkiszolgáló kioszkpiac várhatóan 13,28 milliárd dollárral növekszik 2025…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál 2025 – Három nap a bor, a pezsgő és a kultúra jegyében
Szeptember 5–7. között immár 35. alkalommal várja látogatóit a Budafoki…
Tovább olvasom >Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >