McDonald’s: indul a Jövő Élménye program
Októberben, a fővárosi Vörösvári úti étterem átalakításával kezdi meg hazai egységei „Jövő Élménye” koncepció szerinti átalakítását a McDonald’s – írja a tozsdeforum.hu. A vállalat áprilisban jelentette be, hogy már az idei évtől az „Experience of the Future” koncepció szerint, innovatív konyha- és kiszolgálási folyamtokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálják a mekizés élményét. A Vörösvári úti egység átalakítását október és november folyamán négy további étterem megújítása követi, a tervek szerint pedig 2019 végére a hálózat valamennyi egysége az új koncepció szerint üzemel majd. A vállalat a friss éttermi élmény támogatására egy új „Vendégélmény Menedzser” pozíciót is létrehozott, amelyre a munkatársak kiválasztása már folyamatban van.
A „Jövő Élménye” névre keresztelt új éttermi koncepciót olyan jövőbe mutató igények és elvárások hívták életre, melyek gyökeresen megváltoztatják a mekizés élményét, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát.
A megújuló éttermekben a vendégek az igényüknek és elképzelésüknek leginkább megfelelő módon rendelhetik meg, fizethetik ki, kaphatják meg és fogyaszthatják el a termékeket. A vendégek számára a fejlesztés legfeltűnőbb elemei az érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkok és a „table service”, azaz az asztalhoz történő kiszolgálás lesznek.
Emellett izgalmas újítás lesz egyes termékek személyes igényre szabható összetétele, vagy a családi éttermekben megújuló családbarát szolgáltatások. A kioszkoknál történő bankkártyás fizetés már a későbbi internetes, vagy mobiltelefonon történő fizetést készíti elő.
Az új éttermi koncepcióban nagy hangsúlyt kap a személyesség, amely a „Jövő Élményét” alapjaiban határozza majd meg. A minden étteremben jelen lévő Vendégélmény Menedzser feladata lesz, hogy a vendégtérben gondoskodjon a vendégek kényelméről, köszöntse őket, megismertesse velük az új eszközöket, segítsen nekik követni az új folyamatokat.
Bár két étteremben már egy éve működnek rendelésfelvevő kioszkok, a Vendégélmény Menedzserek munkájának fontos része lesz megmutatni a kioszkok működését, segíteni a rendelés összeállításában és leadásában, illetve az asztali kiszolgálás igénybevételében.
A jövő élményét kínáló éttermekben a kollégák is számos újdonsággal szembesülnek majd, hiszen nemcsak a vendégtér szolgáltatásai bővülnek, de a konyhai folyamatok is megújulnak.
A kollégáknak egyszerre csak egy-egy folyamatot kell felügyelniük és kézben tartaniuk, így gördülékenyebb, kiszámíthatóbb lesz a munka. A nyugodtabb, csendesebb környezetben családiasabb lesz a hangulat is, ami várhatóan a vendégtérbe is kisugárzik majd. (tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Fertőzésveszély a friss zöldségek miatt: az E. coli járvány és a gyorséttermek kihívásai
Az amerikai gyorsétteremláncok csütörtökön drasztikus lépésre kényszerültek: a McDonald’s éttermeinek…
Tovább olvasom >TheVR Mekis kedvence: influenszer ihlette menü a McDonald’s-ban
Október 14-től Magyarországon is elérhetővé válik a McDonald’s új, TheVR…
Tovább olvasom >A TheVR Mekis kedvencét kóstolhatják meg a rajongók a hazai McDonald’s-ban
Október 11-től az ország egyik, ha nem a legnépszerűbb tartalomgyártó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >