Max Verstappen a Heineken® 0.0 új nemzetközi nagykövete
Kevesebb mint két héttel a 2023-as szezon bahreini rajtja előtt, a Formula 1® nemzetközi partnere, a Heineken® bejelentette, hogy új, világszintű partneri megegyezést kötött a holland F1® szupersztárral, Max Verstappen-nel az újabb kivételesnek ígérkező versenyszezon előtt.

Max Verstappen
A partnerség, amely az első számú holland sört és az első számú holland versenyzőt köti össze, a rajongók következő generációjának megszólítását célozza több kreatív programon keresztül, amelyek a felelős alkoholfogyasztásra összpontosítanak.
Az első ilyen a Player 0.0 lesz – egy izgalmas új játékkezdeményezés, amelyen a Heineken® és Verstappen közösen dolgozik, hogy a rajongók számára egy olyan újszerű virtuális versenyélményt teremtsen, amelynek különlegessége, hogy a győztes játékosok a világ legjobb versenyzői ellen versenyezhetnek.
A jelenlegi világbajnok Max Verstappen a Heineken® hivatalos 0.0 nagyköveteként is bemutatkozik, amely keretében több szponzori együttműködésben, többek között „When You Drive, Never Drink” (Ha vezetsz, soha ne igyál) kampányban való részvételével segíti a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítését.
„Hollandként különleges dolog egy olyan ikonikus holland márkával együttműködni, mint a Heineken. Akik ismernek, tudják, hogy nagyon határozott ember vagyok, és versenyzőként sosem akarok hibázni. Ezért is örülök, hogy részese lehetek a „When You Drive, Never Drink” (Ha vezetsz, soha ne igyál) kampánynak, amely segít felhívni a figyelmet a felelős alkoholfogyasztásra. Mivel én is lelkes és szenvedélyes Sim Racing játékos vagyok, izgatottan várom, hogy szerepet vállaljak a Player 0.0 néven készülő új játékban.”
– mondta el a világbajnok.
A Heineken® ezzel egyidőben hivatalosan bejelentette az Oracle Red Bull Racing-gel közös partneri megállapodást is. A két márka tökéletes párosítást alkot, együttműködésük minden bizonnyal világszínvonalú szórakozást és kivételes szurkolói élményt nyújt majd. A két nemzetközi márka izgalmas kampányokat fog együtt megvalósítani, többek között a zene és a gaming területén, valamint támogatni fogja a Heineken® felelős alkoholfogyasztásra irányúló kezdeményezését, a „When You Drive, Never Drink” vagyis a „Ha vezetsz, soha ne igyál” kampányt is. A partnerség célja, hogy az F1® első számú pilótája és csapata révén világszerte elérje a rajongókat, valamint betekintést nyújtson a szurkolók számára egy világklasszis versenycsapat kulisszái mögé.
„Minden nagy csapatnak szüksége van nagyszerű partnerekre, akik támogatják őket céljaik elérésében. Hihetetlenül izgatottak vagyunk, hogy a Heineken® is csatlakozik globális partnereink közé, és az alkoholmentes Heineken® 0.0-val segítenek minket a következő szintre lépni. A Heineken® 0.0 világszerte az F1® család részévé vált, izgalmas és magával ragadó szórakozási lehetőségeket biztosítva a rajongótáborunk számára a világ számos pontján, mind a pályán, mind otthonainkban. Alig várjuk, hogy ismét együtt dolgozhassunk velük, és lássuk, milyen izgalmas lehetőségeket tudunk a rajongóink számára kínálni ebben a szezonban.”
– mondta el Christian Horner, az Oracle Red Bull Racing csapatfőnöke.
Az új partneri együttműködések kiegészítik a Heineken® és a Formula 1® már meglévő kapcsolatát, amely rendkívül sikeresnek bizonyult a holland márka nemzetközi jelenlétének növelésében, valamint a lokális piacok elérésében egyaránt.
„Hihetetlenül izgatottak vagyunk, hogy a jelenlegi világbajnok mellett a mögötte álló Oracle Red Bull Racing csapattal is együttműködhetünk. Max nem csak Hollandiában, de nemzetközi viszonylatban is egy igazi ikon. Ő a Heineken 0.0 tökéletes nagykövete; a pályán és azon kívül – a Sim Racing közösségben tanúsított szenvedélye a Player 0.0-val a játékok világába is eljuttatja üzenetünket, és segít a felelősségteljes alkoholfogyasztás ösztönzésében.”
– mondta el Bram Westenbrink, a Heineken® márka globális vezetője.
A 2016-os motorsport világába történő belépése óta a Heineken® elkötelezett amellett, hogy változást érjen el az alkoholfogyasztás mellett történő vezetés megítélésén. Ennek érdekében 2022 májusában elindította „When You Drive, Never Drink” vagyis a „Ha vezetsz, soha ne igyál” kampányát. A Heineken® mindig is a felelős alkoholfogyasztást képviselte, nemzetközi motorsport-partnerségei pedig most hatékony platformot biztosítanak ahhoz, hogy a téma kellő figyelmet kapjon. Ezen felül a Heineken® saját vállalása, hogy teljes médiaköltésének több mint 10%-át ezen programok támogatására fordítja.
Kapcsolódó cikkeink
A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >KSH: 2025 első negyedévében a gazdaság teljesítménye stagnált a 2024. első negyedévihez képest
Magyarország bruttó hazai termékének volumene 2025 első negyedévében a nyers…
Tovább olvasom >Vegyszerkoktél a tányéron: riasztó adatok az európai élelmiszerek szennyezettségéről
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hivatal (EFSA) friss jelentése szerint az európai…
Tovább olvasom >