Matricákkal indul a Nébih Viber kampánya
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih), a hivatalok között a világon elsőként, megjelent a Viberen. A négy hónapos kampány elsődleges célja az edukációs tartalmak közvetítése, és hogy a fiatalabb generációk figyelmét is ráirányítsa az élelmiszerlánc-biztonság fontosságára. A program során az ingyenesen letölthető matricacsomagon túl a Nébih egy szórakoztató, élelmiszer-biztonsági tanácsokat közvetítő játékra invitálja a felhasználókat, akik egy rövid, de izgalmas nyomozás erejéig Nébih-ellenőrré válhatnak egy rövid időre.
//
Kapcsolódó cikkeink
Kedvező tapasztalatokkal zárult a nyári Nébih-ellenőrzések első szakasza
Kedvező tapasztalatokkal zárult a nyári szezonális ellenőrzés első szakasza. A…
Tovább olvasom >Megérkeztek a nyári ellenőrzések első szakaszának eredményei
Lezárult a nyári szezonális ellenőrzés első szakasza. A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági…
Tovább olvasom >Paradicsom, a sokoldalú alapanyag – tartósítsuk biztonságosan a Nébih ajánlásával
A paradicsomot a gasztronómia egyik legnépszerűbb és legsokoldalúbb alapanyagaként tartják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Franciaországban is elindult a Kaufland piactere
A német e-kereskedelmi óriás Kaufland megnyitotta piacterét Franciaországban, ezzel belépve…
Tovább olvasom >Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A menü egyszerűsítését követően a Starbucks új, prémium kávékra, nem…
Tovább olvasom >Jövő szombaton kezdődik a Nyitott Napok Porta rendezvénysorozata
Jövő szombaton Szatmár és Bereg térségének bemutatkozásával kezdődik a Nyitott…
Tovább olvasom >