Matricákkal indul a Nébih Viber kampánya
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih), a hivatalok között a világon elsőként, megjelent a Viberen. A négy hónapos kampány elsődleges célja az edukációs tartalmak közvetítése, és hogy a fiatalabb generációk figyelmét is ráirányítsa az élelmiszerlánc-biztonság fontosságára. A program során az ingyenesen letölthető matricacsomagon túl a Nébih egy szórakoztató, élelmiszer-biztonsági tanácsokat közvetítő játékra invitálja a felhasználókat, akik egy rövid, de izgalmas nyomozás erejéig Nébih-ellenőrré válhatnak egy rövid időre.
//
Kapcsolódó cikkeink
A KÖZSZÖV első 25 éve
Megalapításának 25. évfordulóját ünnepli idén a Közétkeztetők és Élelmezésvezetők Országos…
Tovább olvasom >Indul az osztálykirándulás-szezon! De mi kerüljön az uzsonnás dobozba?
A tanév végének közeledtével elérkezett az osztálykirándulások és szabadtéri iskolai…
Tovább olvasom >Csemői kistermelői húsüzemet záratott be a Nébih
Súlyos élelmiszerbiztonsági kockázatot jelentő higiéniai és dokumentációs hiányosság miatt felfüggesztette…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >