Matricákkal indul a Nébih Viber kampánya
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih), a hivatalok között a világon elsőként, megjelent a Viberen. A négy hónapos kampány elsődleges célja az edukációs tartalmak közvetítése, és hogy a fiatalabb generációk figyelmét is ráirányítsa az élelmiszerlánc-biztonság fontosságára. A program során az ingyenesen letölthető matricacsomagon túl a Nébih egy szórakoztató, élelmiszer-biztonsági tanácsokat közvetítő játékra invitálja a felhasználókat, akik egy rövid, de izgalmas nyomozás erejéig Nébih-ellenőrré válhatnak egy rövid időre.
//
Kapcsolódó cikkeink
Madárinfluenza elleni vakcinázás indult ritka és nagy értékű állatkerti madárfajoknál
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatallal közreműködve a Ceva-Phylaxia Zrt. országos vakcinázási…
Tovább olvasom >Nébih: műanyag fóliadarab esetleges jelenléte miatt dubai csokoládé jégkrémet hívtak vissza a forgalomból
Műanyag fóliadarab esetleges jelenléte miatt a Bocco Doro Kft. dubai…
Tovább olvasom >A Szlovákiában megjelent afrikai sertéspestis elleni védekezésre is figyelniük kell a hazai állattartóknak
A Szlovákiában megjelent afrikai sertéspestis (ASP) kapcsán kiemelten fontos, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Elemzési Centrum: Tágul az olló a bérek és a kiskereskedelmi forgalom emelkedése között
Tavaly a fizetések 39%-át költöttük el a kiskereskedelemben, ami a…
Tovább olvasom >Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >Újrahasználható kenyeres zsákokat vezetett be az Albert Heijn
Hatszáz hollandiai üzletében vezette be újrahasználható kenyeres zsákját az Albert…
Tovább olvasom >