Mától nem kell áfát fizetni a sajátmárkás menstruációs termékek vásárlása után a Tescóban

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 06. 27. 11:48

2024. június 27-től a Tesco minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t. A vállalat nemcsak ezzel segíti a nőket havi több ezer forint értékű, rendszeres extra költségeik csökkentésében, egyúttal egy évre elegendő menstruációstermék-csomagot adományozott stratégiai partnere, az Ökumenikus Segélyszervezet által támogatott, összesen 200 rászoruló nő számára. A Tesco ezenkívül mintegy 800 háztartási termék árát csökkentette tartósan, ezek közül 30, a vásárlók számára különösen fontos termék árát több mint 30%-kal, de például az Always Ultra nappali és éjszakai betét esetén 50%-ot is meghaladja az áresés. Több mint 30%-kal olcsóbb mostantól például a 34 darabos Persil 4in1 Expert Sensitive kapszula, a 90 darabos Somat Gold 90 gépi mosogatótabletta, a 4 darabos Wilkinson Extrém eldobható borotva, a TS légfrissítő, illetve 10×10 Ooops Aloe Vera papízsebkendő és a Hipp BIO Bolognai spagettis ízesítésben.

A tartós árcsökkentés a Tesco sajátmárkás egészségügyi és tisztasági betétekre, tamponokra és menstruációs bugyikra érvényes

A nők számára havonta mintegy kétezer forint költséget jelent az intim higiéniai termékek beszerzése. Összesen 500 ciklussal számolva tehát egy nő átlagosan mintegy 1 millió forintot költ élete során menstruációs termékekre. Ezen extra kiadások minimalizálása érdekében a Tesco egyedülálló kezdeményezést indított, melynek keretében minden sajátmárkás női intim higiéniai termék fogyasztói árát az ÁFA mértékének megfelelő összeggel, vagyis közel 22 százalékkal csökkenti június 27-től. A tartós árcsökkentés a Tesco sajátmárkás egészségügyi és tisztasági betétekre, tamponokra és menstruációs bugyikra érvényes.

Az áruházlánc továbbá az Ökumenikus Segélyszervezettel együttműködve termékadományozással segíti azokat a rászoruló nőket, akik számára az intim higiéniai termékek beszerzése is kihívást jelent. A Tesco egy évre elegendő termékcsomagot adott át stratégiai partnere számára, amelyek a családok átmeneti otthonaiban élő és a biztos kezdet gyerekházakba járó családok nőtagjai számára, összesen 180 felnőtt nőhöz és 20 lánygyermekhez jutnak majd el.

„Szeretnénk hozzájárulni a menstruációs szegénység elleni küzdelemhez, ezért termékkategóriánként 2400 darab Tesco sajátmárkás nappali és éjszakai betétet, tisztasági betétet, tampont, illetve intim törlőkendőt biztosítunk az Ökumenikus Segélyszervezet támogatottjai számára, akik az így megspórolt összeget egyéb alapvető szükségleteikre tudják fordítani. Visszatérő vásárlóink több mint felét a nők képviselik, így fontosnak tartjuk, hogy őket is támogassuk a rendszeres kiadásaik visszaszorításában. Június 27-től ezért csökkentjük sajátmárkás menstruációs termékeink árát azáltal, hogy elengedjük az áfatartalmukat”

– mondta Varga Eszter, a Tesco Magyarország külső kommunikációs menedzsere

Június 24-gyel kezdődően a Tesco mintegy 1000 háztartási termék árát csökkenti tartósan. Az augusztus 7-ig tartó promóciós időszakban jelentősen mérséklődik különféle higiéniai és tisztító-, illetve mosószerek ára, melyek között jól ismert gyártók menstruációs termékei is a korábbihoz képest jelentősen alacsonyabb áron kaphatók.

A Tesco ezenkívül mintegy 800 háztartási termék árát csökkentette tartósan, ezek közül 30, a vásárlók számára különösen fontos termék árát több mint 30%-kal, de például az Always Ultra nappali és éjszakai betét esetén 50%-ot is meghaladja az áresés. Több mint 30%-kal olcsóbb mostantól például a 34 darabos Persil 4in1 Expert Sensitive kapszula, a 90 darabos Somat Gold 90 gépi mosogatótabletta, a 4 darabos Wilkinson Extrém eldobható borotva, a TS légfrissítő, illetve 10×10 Ooops Aloe Vera papízsebkendő és a Hipp BIO Bolognai spagettis ízesítésben.

Kapcsolódó cikkeink