Mától indul az Adni Öröm! akció a kijelölt SPAR üzletekben – A Magyar Máltai Szeretetszolgálat önkéntesei személyesen várják az élelmiszer adományokat
Adni Öröm! Különösen, ha egy rászoruló család ünnepét tehetjük szebbé vele. Ez a célja a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös, személyes élelmiszer-adománygyűjtési akciójának, amely 2021. december 16-án indul és december 21-ig tart.

Adni öröm
A karácsonyi készülődés ideje alatt különösen fontos, hogy odafigyeljünk azokra, akiknek nemhogy ajándékok megvásárlására nem telik, de az alapvető élelmiszerek beszerzése is gondot okoz. Amikor bevásárolunk, gondoljunk ezekre a családokra, és tegyünk a kosarunkba olyan tartós élelmiszert, vagy épp gyerekeknek szánt édességet, amivel szebbé tehetjük az ő ünnepüket is!
„Idén december 16. és 21. között 137 kijelölt SPAR és az INTERSPAR áruházban fogadja a Magyar Máltai Szeretetszolgálat közel 3000 önkéntese a vásárlók személyes felajánlásait. Az Adni Öröm! a Magyar Máltai Szeretetszolgálat legnagyobb akciója, szervezetünk minden egysége részt vesz benne. Arra kérjük a vásárlókat, hogy aki teheti, ajándékozzon tartós élelmiszert a rászoruló embereknek. Az elmúlt években rendre nagy sikerrel zárultak ezen akcióink, több tízezren „küldtek” ajándékot a legszegényebbeknek, s több száz tonna élelmiszer gyűlt össze, amiből ajándékcsomagokat készítettünk”
– mondta Romhányi Tamás, a szervezet kommunikációs vezetője.
„A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR immáron negyedszázada szervezi meg az Adni Öröm! élelmiszeradomány-gyűjtő akciót, amelynek révén az adakozó emberek úgy lesznek névtelen jótevői egy másik családnak, hogy valószínűleg sosem fognak velük találkozni, mégis ilyen módon kifejezhetnek feléjük egyfajta gondoskodást. A vírushelyzetre való tekintettel az áruházlánc a személyes gyűjtésen túl lehetőséget biztosít arra, hogy az adakozás akár más formában is megtörténhessen. 2021. december 1-től elindult az Adni Öröm! adománykártyák értékesítése a kijelölt SPAR és INTERSPAR áruházakban és a SPAR online shopjaiban, így még több adományt tudunk gyűjteni, s még több családnak tudunk segíteni, és azoknak sem kell lemondaniuk az ajándékozás öröméről, akik ezt inkább ilyen módon szeretnék megtenni”
– hangsúlyozta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Ebben az esztendőben is a SPAR Battyhány téri szupermarketében indult el a két szervezet közös adománygyűjtő akciójának személyes gyűjtése: itt egy szimbolikus adventi naptár hívja fel a figyelmet arra, hogy az ilyen gesztusok menyire lényegesek ebben az időszakban, s arra is, hogy a szeretetünk és gondoskodásunk nemcsak a közeli hozzátartozóink, barátaink számára fontos, de törődhetünk távoli embertársainkkal is.
A 25. Adni Öröm! akcióban résztvevő SPAR és INTERSPAR áruházak listája megtalálható a www.adniorom.hu weboldalon. Az „Adni Öröm!” és a Máltai adománykártyák megvásárlásával pedig a SPAR online shopon keresztül is támogatni lehet a kezdeményezést: www.spar.hu/onlineshop
Az akcióról szóló reklámfilmet a következő linken lehet megtekinteni: https://www.youtube.com/watch?v=qhbAXN18PWo
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >Gyermekkórházakat támogat a MOHU a jótékonyságra felajánlott REpont palackok árából
Mintegy 230 millió forint támogatást juttatott a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Kik festik a jövő otthonait?
Miközben a lakásfelújítási hullám új lendületet ad az építőiparnak, csendben…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >