Mától Budapesten is lüktet a The Body Shop
A The Body Shop kizárólagos hazai képviselete, az Avanzo-Trade Kft. ma megnyitotta első márkaboltját Budapesten. Az Arena Plazaban található üzlet az első olyan Pulse designba öltöztetett márkabolt a világon, amely interaktív, előremutató, valamint a szépséget és a közösségi érdekeket helyezi előtérbe. A legmodernebb kialakítású, a legjobb minőségű anyagokból készülő és természetes hangulatú Pulse üzletek kellemes, barátságos teret teremtenek, így közelebb hozzák a vásárlókat a The Body Shop termékekhez és alapértékekhez.
A Pulse üzletek célja egy természetközeli hangulatú tér kialakítása, amely a The Body Shop termékeihez használt természetes összetevőkre utal, ezért az üzlet összes fa berendezési tárgya FSC tanúsítvánnyal rendelkezik.
Az egyes Pulse boltok központi terében két természetes, fából készült interaktív termékbemutató asztal áll, amelyeken különféle termékek, újdonságok, sminkkellékek és egy, a saját ajándék készítésére szolgáló rész kap helyet. Mindez egyfajta interaktív „szigetként” működik, amely arra csábítja a vásárlókat, hogy kézbe vegyék, megszagolják és kipróbálják a termékeket.
„A Pulse a közösség szíve. Ez az a hely, ahol a belülről jövő szépség életre kel a méltányos közösségi beszerzés révén készülő termékek, az elkötelezett csapat, valamint a helyi közösséggel és globális tevékenységekkel, értékekkel foglalkozó falfelületek segítségével.
A vásárlókat interaktivitásra buzdító falfelületek az önkéntes események, kampányok posztereit és felhívásait is tartalmazzák, és ezáltal a közösségi élet színtereként szolgálnak. Továbbá minden üzletnek lesz saját értéknagykövete, aki tájékoztatja a vásárlókat a The Body Shop által vállalt feladatokról, így az üzleti tevékenységet is a jó ügy szolgálatába állíthatjuk” – mondta Ann Massal, a The Body Shop nemzetközi márkaigazgatója.
A Pulse üzletek a The Body Shop öt alapvető értékét tükrözik: bolygónk erőforrásainak védelmét, a nők önbecsülésének növelését, az emberi jogok védelmét, a méltányos közösségi beszerzést, valamint az állatkísérletek elleni küzdelmet.
A The Body Shop már több mint 25 éve ápol a helyi közösségeket támogató méltányos partnerkapcsolatokat beszállítóival. Az új Pulse üzletek különböző pontjain kis térképek találhatók, amelyek a helyi közösségeket támogató méltányos partnerkapcsolatokat jelzik.
Továbbá kiemeli a vállalat tevékenységének világszerte 300 000 emberre gyakorolt pozitív hatását, valamint bemutatják azon természetes összetevőket, amelyek ezen partnerkapcsolatok révén kerülnek a The Body Shop üzletekbe.
Minden egyes Pulse üzlet kirakatán megjelenik a „100%-ban növényi eredetű” címke, amely azt jelzi, hogy a The Body Shop termékek egyáltalán nem tartalmaznak állati eredetű összetevőket. Továbbá a vállalat hangsúlyozza a British Union for the Abolition of Vivisection, vagyis az állatkísérletek megszüntetéséért harcoló brit szervezettel fenntartott partnerségét az „Ugró nyuszi” logóval, amely az állatkísérletek nélkül készülő kozmetikumok arany fokozatú védjegye.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >