MasterCard: kedvelt a válságban a bankkártya
A nehéz gazdasági helyzet ellenére számos területen ért el jelentős növekedést a MasterCard Europe – közölte a kártyatársaság. Idén a második negyedévben a kártyabirtokosok többször vásároltak MasterCard kártyáikkal, mint 2008 azonos időszakában.
2009. második negyedévére a MasterCard Europe dollárban kifejezett bruttó forgalma 2,1 százalékkal, a kártyás vásárlások összértéke 3,0 százalékkal, a kártyás vásárlások darabszáma 7,2 százalékkal növekedett az előző év második negyedévének adataihoz hasonlítva. A kontinens kártyabirtokosai 4,4 százalékkal több készpénzfelvételi vagy egyéb készpénzes műveletet végeztek, mint egy évvel korábban.
2009. június 30-án a tizenkét hónappal ezelőttihez képest 3,8 százalékkal több, összesen 196 millió MasterCard márkájú kártya volt forgalomban, melyeket a kártyabirtokosok összesen 8,6 millió kereskedelmi elfogadóhelyen használhattak Európában, világszerte pedig – az internetes fizetési lehetőségekkel együtt – összesen 29,4 millió elfogadóhelyen.
Javier Perez, a MasterCard Europe elnöke kiemelte, hogy ezek az eredmények jól mutatják, hogy a kényelmes és biztonságos fizetés mellett a válság idején a bankkártya olyan tulajdonságai is előtérbe kerülnek, mint a számos kártyatermékhez kapcsolódó visszatérítés, kedvezmény vagy a személyes költések jobb átláthatósága – olvasható a TőzsdeFórum Online gazdasági magazinban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >