MasterCard: folyamatosan nő a digitális fizetések száma Európában
A digitális fizetések, vagyis a MasterPass tranzakciók száma Európában átlagosan havi 40 százalékkal emelkedett az elmúlt hat hónapban – közölte a MasterCard csütörtökön az MTI-vel.
A közlemény szerint a kártyatársaság fizetési megoldását jelenleg a világ 24 országában, több mint negyedmillió kereskedőnél fogadják el online vásárláskor.
Kiemelték: az új fizetési megoldásuk Magyarországon az idén július óta érhető el, elsőként az OTP Bank OTPay alkalmazásában használhatják azt más bankok ügyfelei is.
A szolgáltatás segítségével a vásárló IOS és Android operációs rendszerrel rendelkező mobileszközével fizethet, és ehhez mindössze néhány kattintás szükséges.
Arra is rámutattak, hogy a magyar elfogadóhelyek száma is folyamatosan bővül, egyre több üzlet honlapján lehet az alkalmazással fizetni.
A hitel- és betéti kártyákat kibocsátó amerikai MasterCard több mint 210 országban van jelen világszerte. A cég második negyedéves nettó árbevétele 0,9 százalékkal, 2,39 milliárd dollárra nőtt az egy évvel korábbihoz képest. Nyeresége 921 millió dollárt, részvényenként 81 centet tett ki. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Szakértők: a kiberbűnözőkkel szemben az edukáció a leghatékonyabb védekezés
Az edukáció a leghatékonyabb védekezés a kiberbűnözőkkel szemben, mivel bárhogyan…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >A szobai ventilátor, a parfüm és a terhességi teszt is jól fogy a Wolton, a rendelések negyede már nem melegételekre érkezik
Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók, ha online vásárlásról van szó:…
Tovább olvasom >