Mastercard: egyre nagyobb az igény a digitális fizetésre
Felmérést készített a Mastercard, amelyből kiderül, hogy a fogyasztók világszerte rendkívül magas arányban használnak érintésmentes és más digitális fizetési módot, és egyre inkább tartózkodnak a készpénzhasználattól.
A kutatás szerint 10-ből 7 fogyasztó egyre inkább digitális fizetési módokat alkalmaz, miközben a megkérdezettek közel fele válaszolt úgy, hogy csökkentik a készpénzhasználat gyakoriságát, annak ellenére, hogy a járvány már lecsengőben van.
Európában a fogyasztók 64%-a mondta azt, hogy az érintős bankkártya az egyik „kedvenc” fizetési módjuk, míg Latin-Amerikában a megkérdezettek 2/3-a nyilatkozott úgy, hogy kevesebbszer használnak bankjegyeket mint körábban. Ázsiában a fogyasztók 46%-a csökkentette készpénzhasználatát.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Mastercard Green Friday kampánya idén a tudatos vásárlásra ösztönöz
A Mastercard második alkalommal indítja el a Green Friday kampányt,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >