Mastercard: egyre nagyobb az igény a digitális fizetésre
Felmérést készített a Mastercard, amelyből kiderül, hogy a fogyasztók világszerte rendkívül magas arányban használnak érintésmentes és más digitális fizetési módot, és egyre inkább tartózkodnak a készpénzhasználattól.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/06/cover_image_1592480817.jpg.760x400_q85_crop_upscale-300x158.jpg)
Hasít a digitális fizetés
A kutatás szerint 10-ből 7 fogyasztó egyre inkább digitális fizetési módokat alkalmaz, miközben a megkérdezettek közel fele válaszolt úgy, hogy csökkentik a készpénzhasználat gyakoriságát, annak ellenére, hogy a járvány már lecsengőben van.
Európában a fogyasztók 64%-a mondta azt, hogy az érintős bankkártya az egyik „kedvenc” fizetési módjuk, míg Latin-Amerikában a megkérdezettek 2/3-a nyilatkozott úgy, hogy kevesebbszer használnak bankjegyeket mint körábban. Ázsiában a fogyasztók 46%-a csökkentette készpénzhasználatát.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Így költöttek a magyar drukkerek a válogatott meccseinek helyszínein
A németországi futball Európa-bajnokság városai jelentős anyagi forrásokat fordítottak arra,…
Tovább olvasom >Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >GKID eTOPLISTA 2023: Változatlan élmezőny, változó erőviszonyok
A GKID 2015 óta készít nyilvános rangsorokat a magyar piacon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >