Mastercard: a vírus miatt egyre nő az érintés nélküli vásárlások aránya
A fogyasztók egyre szívesebben használják az érintésmentes kártyás vásárlás lehetőségét a járvány kitörése óta.

Érintés nélkül biztonságosabb
A Mastercard globális felméréséből kiderül, hogy a vásárlók 79 %-a érintésmentes fizetési módot választ a biztonság és a higiénia miatt. A fogyasztók 46 %-a lecserélte a kártyáját olyanra, amivel tud érintésmentesen fizetni.
A készpénzfizetést jelenleg hatalmas aggodalmak övezik, s a megkérdezettek 82 %-a gondolja úgy, hogy kártyával sokkal biztonságosabb fizetni.
Kapcsolódó cikkeink
Óvatos optimizmus: így kezelik pénzügyeiket és digitalizálnak a hazai kkv-k
A magyar kkv-k óvatosan terveznek: miközben a gazdasági környezet kihívásokat…
Tovább olvasom >A skandinávok az érintésmentes fizetést szeretik, a németek viszont a készpénzhez ragaszkodnak
Míg Németországban és Ausztriában továbbra is a készpénzes fizetés a…
Tovább olvasom >13,28 milliárd dollárral bővülhet az önkiszolgáló kioszkok piaca 2029-ig
A globális önkiszolgáló kioszkpiac várhatóan 13,28 milliárd dollárral növekszik 2025…
Tovább olvasom >További cikkeink
Makó új ipari korszakba lép – indul a kínai alumíniumdobozgyár
Történelmi léptékű beruházás zajlik Makón: a kínai CPMC vállalat hazai…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >