Mastercard: a vírus miatt egyre nő az érintés nélküli vásárlások aránya
A fogyasztók egyre szívesebben használják az érintésmentes kártyás vásárlás lehetőségét a járvány kitörése óta.
A Mastercard globális felméréséből kiderül, hogy a vásárlók 79 %-a érintésmentes fizetési módot választ a biztonság és a higiénia miatt. A fogyasztók 46 %-a lecserélte a kártyáját olyanra, amivel tud érintésmentesen fizetni.
A készpénzfizetést jelenleg hatalmas aggodalmak övezik, s a megkérdezettek 82 %-a gondolja úgy, hogy kártyával sokkal biztonságosabb fizetni.
Kapcsolódó cikkeink
Mastercard Green Friday kampánya idén a tudatos vásárlásra ösztönöz
A Mastercard második alkalommal indítja el a Green Friday kampányt,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >