Mastercard: a kártyabirtokosok 10 százaléka rendszeresen vásárol a világhálón
A MasterCard bankkártyák internetes használata több mint háromszor akkora ütemben növekedett az elmúlt egy évben, mint a hagyományos, üzletben végzett bankkártyás vásárlásoké, bár ez utóbbi is 15 százalékkal magasabb értéket mutat, mint az elmúlt év hasonló időszakában – közölte a MasterCard. Jelenleg a kártyabirtokosok 10 százaléka vásárol rendszeresen a világhálón.
A cég közleménye szerint az internetes kártyahasználat felfutása elsősorban annak köszönhető, hogy a magyar kártyabirtokosok közül nagyon sokan már tavaly az év végi ünnepek előtt megtették az első lépést és bankkártyával fizették ki az interneten megrendelt árut. A számokból kiderül az is, hogy a magyar kártyabirtokosok szeretnek belföldön maradni az internetes vásárlásokkal, az internetes használat emelkedése ugyanis elsősorban a hazai e-kereskedők forgalomnövekedésnek köszönhető, ez többszörösen felülmúlja a külföldi oldalakon magyar kártyákkal generált volumennövekedést.
Kovács Szabolcs, a kártyatársaság internetes kereskedelem fejlesztéséért felelős vezetője kifejtette: tapasztalatuk szerint az első sikeres internetes bankkártya tranzakció után, mikor a vásárlók látják, hogy ez egy kényelmes, gyors és biztonságos módja a fizetésnek, jellemzően megjön az emberek kedve a világhálón elérhető árucikkekhez, és egyre gyakrabban veszik elő a plasztikkártyát a monitor előtt is – írja Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >