Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok 2024 – Közönségdíj-szavazás pályázatot. A megmérettetésre idén 11 nevezés érkezett, amelyekről a nagyközönség döntött. A verseny a TV2 együttműködésével valósult meg.
A karácsony az egyik legszívmelengetőbb ünnep, amelyre a cégek tudatosan készülnek az ünnephez kapcsolódó hangulatú reklámfilmekkel. A Trade magazin versenye arra irányult, hogy a nézők miként értékelik a különböző témafeldolgozáson keresztül a karácsonyhoz kötődő reklámokat. Ezért ingyenes pályázaton nevezhettek a cégek, majd pedig egycsokorba gyűjtve jelentek meg a versenyen résztvevők és pályázataik. A közönségszavazásra 2024. december 12. és 19. között volt lehetőség, megnevezett feltételek mellett, a Trade magazin weboldalán. A megadott egyhetes időszak közel 30 ezer szavazat érkezett.
A meghirdetett fődíjat, egy egyoldalas hirdetést a Trade magazin 2025. évi 2-3. számában a legtöbb szavazatot kapott karácsonyi tv-reklámot nevező cég kapta. A nyereményt a nyertes bármely kampányára felhasználhatja.
A végső eredmények alapján a dobogós három pályázót oklevéllel jutalmazza a versenyt kiíró Trade magazin.
Az idei Karácsonyi tv-reklámok 2024 – Közönségdíj-szavazás nyertese a Master Good – „Master Good Karácsony 2024” pályázatával.
A Master Good karácsonyi videója arra igyekszik inspirálni mindenkit, hogy a karácsonyi készülődésben is fontos a törődés, a figyelem a körülöttünk lévőkre, és hogy a meghitt ünnep együtt a legértékesebb.
Második helyezett a Nestlé Hungária – „Gourmet ínyenc cica karácsonya” reklámfilmmel.
A cicák számára az ünnep fénypontja a GOURMET végtelen változatossága a Purinától. Kedvenceinknek a legboldogabb karácsonyi pillanatokat, a törődés és szeretet üzenetét a GOURMET finom falataival adhatjuk át.
Harmadik helyezett a Tesco Magyarország – „Boldog karácsonyt!” pályázatával.
A Tesco Magyarország idei karácsonyi videója a családra és a közösen eltöltött pillanatokra hívja fel a figyelmet. Az örömmel teli készülődés emlékeztet arra, hogy az ünnep valódi értékét a szeretet és az együttlét adja. A hozzávaló finom ételekhez pedig mindent megtalálunk a Tescoban – „Minden együtt a meghitt karácsonyhoz” szlogennel!
Minden résztvevőnek ezúton is köszönjük, hogy részt vett a versenyben. A nyertesnek és a dobogósoknak szeretettel gratulálunk!
Kapcsolódó cikkeink
Elindult a Nestlé és a SPAR Évtervező kampánya
Az újév kezdetén sokan döntenek úgy, hogy változtatnak életmódjukon, ám…
Tovább olvasom >Bank360: Költekezés helyett inkább spórolt a lakosság karácsony előtt
Az ünnepek előtt még szépen híztak a lakossági bankszámlák és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezzel magyarázza az NGM magyarázata a folyamatos drágulást
Az olajellátást érintő ukrán fenyegetettség és az amerikai szankciók együttesen…
Tovább olvasom >Medveburger: Brassó új kulináris különlegessége
Románia új kulináris szenzációval rukkolt elő: Brassóban, a Cinka-hegynél található…
Tovább olvasom >Eurostat: tovább emelkedett az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák száma
Az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött éjszakák becsült száma 2024-ben elérte…
Tovább olvasom >