Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok 2024 – Közönségdíj-szavazás pályázatot. A megmérettetésre idén 11 nevezés érkezett, amelyekről a nagyközönség döntött. A verseny a TV2 együttműködésével valósult meg.
A karácsony az egyik legszívmelengetőbb ünnep, amelyre a cégek tudatosan készülnek az ünnephez kapcsolódó hangulatú reklámfilmekkel. A Trade magazin versenye arra irányult, hogy a nézők miként értékelik a különböző témafeldolgozáson keresztül a karácsonyhoz kötődő reklámokat. Ezért ingyenes pályázaton nevezhettek a cégek, majd pedig egycsokorba gyűjtve jelentek meg a versenyen résztvevők és pályázataik. A közönségszavazásra 2024. december 12. és 19. között volt lehetőség, megnevezett feltételek mellett, a Trade magazin weboldalán. A megadott egyhetes időszak közel 30 ezer szavazat érkezett.
A meghirdetett fődíjat, egy egyoldalas hirdetést a Trade magazin 2025. évi 2-3. számában a legtöbb szavazatot kapott karácsonyi tv-reklámot nevező cég kapta. A nyereményt a nyertes bármely kampányára felhasználhatja.
A végső eredmények alapján a dobogós három pályázót oklevéllel jutalmazza a versenyt kiíró Trade magazin.
Az idei Karácsonyi tv-reklámok 2024 – Közönségdíj-szavazás nyertese a Master Good – „Master Good Karácsony 2024” pályázatával.
A Master Good karácsonyi videója arra igyekszik inspirálni mindenkit, hogy a karácsonyi készülődésben is fontos a törődés, a figyelem a körülöttünk lévőkre, és hogy a meghitt ünnep együtt a legértékesebb.
Második helyezett a Nestlé Hungária – „Gourmet ínyenc cica karácsonya” reklámfilmmel.
A cicák számára az ünnep fénypontja a GOURMET végtelen változatossága a Purinától. Kedvenceinknek a legboldogabb karácsonyi pillanatokat, a törődés és szeretet üzenetét a GOURMET finom falataival adhatjuk át.
Harmadik helyezett a Tesco Magyarország – „Boldog karácsonyt!” pályázatával.
A Tesco Magyarország idei karácsonyi videója a családra és a közösen eltöltött pillanatokra hívja fel a figyelmet. Az örömmel teli készülődés emlékeztet arra, hogy az ünnep valódi értékét a szeretet és az együttlét adja. A hozzávaló finom ételekhez pedig mindent megtalálunk a Tescoban – „Minden együtt a meghitt karácsonyhoz” szlogennel!
Minden résztvevőnek ezúton is köszönjük, hogy részt vett a versenyben. A nyertesnek és a dobogósoknak szeretettel gratulálunk!
Kapcsolódó cikkeink
Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >Milliószámra viszik a jégkrémet a Tescókból
Több millió darab jégkrémet vásárolnak a magyarok a nyári szezonban…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >