Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok 2024 – Közönségdíj-szavazás pályázatot. A megmérettetésre idén 11 nevezés érkezett, amelyekről a nagyközönség döntött. A verseny a TV2 együttműködésével valósult meg.
A karácsony az egyik legszívmelengetőbb ünnep, amelyre a cégek tudatosan készülnek az ünnephez kapcsolódó hangulatú reklámfilmekkel. A Trade magazin versenye arra irányult, hogy a nézők miként értékelik a különböző témafeldolgozáson keresztül a karácsonyhoz kötődő reklámokat. Ezért ingyenes pályázaton nevezhettek a cégek, majd pedig egycsokorba gyűjtve jelentek meg a versenyen résztvevők és pályázataik. A közönségszavazásra 2024. december 12. és 19. között volt lehetőség, megnevezett feltételek mellett, a Trade magazin weboldalán. A megadott egyhetes időszak közel 30 ezer szavazat érkezett.
A meghirdetett fődíjat, egy egyoldalas hirdetést a Trade magazin 2025. évi 2-3. számában a legtöbb szavazatot kapott karácsonyi tv-reklámot nevező cég kapta. A nyereményt a nyertes bármely kampányára felhasználhatja.
A végső eredmények alapján a dobogós három pályázót oklevéllel jutalmazza a versenyt kiíró Trade magazin.
Az idei Karácsonyi tv-reklámok 2024 – Közönségdíj-szavazás nyertese a Master Good – „Master Good Karácsony 2024” pályázatával.
A Master Good karácsonyi videója arra igyekszik inspirálni mindenkit, hogy a karácsonyi készülődésben is fontos a törődés, a figyelem a körülöttünk lévőkre, és hogy a meghitt ünnep együtt a legértékesebb.
Második helyezett a Nestlé Hungária – „Gourmet ínyenc cica karácsonya” reklámfilmmel.
A cicák számára az ünnep fénypontja a GOURMET végtelen változatossága a Purinától. Kedvenceinknek a legboldogabb karácsonyi pillanatokat, a törődés és szeretet üzenetét a GOURMET finom falataival adhatjuk át.
Harmadik helyezett a Tesco Magyarország – „Boldog karácsonyt!” pályázatával.
A Tesco Magyarország idei karácsonyi videója a családra és a közösen eltöltött pillanatokra hívja fel a figyelmet. Az örömmel teli készülődés emlékeztet arra, hogy az ünnep valódi értékét a szeretet és az együttlét adja. A hozzávaló finom ételekhez pedig mindent megtalálunk a Tescoban – „Minden együtt a meghitt karácsonyhoz” szlogennel!
Minden résztvevőnek ezúton is köszönjük, hogy részt vett a versenyben. A nyertesnek és a dobogósoknak szeretettel gratulálunk!
Kapcsolódó cikkeink
Februárban kezdődik a hazai dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre több ezer tonna magyar termesztésű görögdinnyével…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nébih: 2025-től az élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallásokat már a Nemzeti Adó- és Vámhivatalhoz kell benyújtani
A 2025. évi élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallásokat már a Nemzeti Adó-…
Tovább olvasom >A fenntartható táplálkozásról szólnak a Mezőgazdasági Múzeum farsangi programjai
A fenntartható életmódot, táplálkozást igyekszik bemutatni a gyerekeknek a Mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Fidelity Elemzői Felmérés: Kína – merre keresgéljenek a befektetők a változások közepette?
Kína egy sor gazdasági kihívással néz szembe − a lakáspiac…
Tovább olvasom >