Másodszor készült el a Reputation Rating: magyar cég az élen
Idén is elkészítette a B&P Braun & Partners Reputation a legnagyobb magyarországi vállalatok reputációs rangsorát. A kutatás eredménye szerint egy magyar vállalat, a Richter bír ma a legjobb reputációval hazánkban.
Tavalyhoz képest jelentősen javult a magyar cégek reputációja, derül ki a B&P Braun & Partners Reputation által végzett Reputation Rating kutatás idei eredményeiből. A hazai nagyvállalatok reputációs rangsorában tavaly nem volt magyar cég az első háromban, annak ellenére, hogy a nemzetközi trendek azt mutatják, rendre a hazai cégek vezetik a nemzeti reputációs rangsorokat (Svédországban például az IKEA, Finnországban pedig a Nokia számít biztos befutónak). 2010-ben megváltozott a helyzet, hiszen idén egyből két magyar cég is felkerült a dobogóra. Az első helyen a Richter Gedeon Vegyészeti Gyár Nyrt., a másodikon az Audi Hungária Motor Kft., míg a harmadikon a MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt. végzett.
Megállapítható, hogy a válság által meghatározott környezetben alig romlott a hazánkban működő nagyvállalatok megítélése. A negyven vizsgált cégre számított átlag 29,3 pontról mindössze 28,7 pontra csökkent.
A kutatás alapját képező öt dimenzió (hitelesség, leadership, vállalati polgárság, elismertség és érzelmi közelség) közül idén is a hitelesség bizonyult a legfontosabbnak egy vállalat megítélésénél.
Az FMCG-szektor szereplői közül a Nestlé Hungária Kft. a 6., a Pick Szeged Zrt. a 7., a Coca-Cola HBC Magyarország Kft a 8., a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft a 11., a HENKEL MAGYARORSZÁG Kft a 20., a TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt a 32. , az Auchan Magyarország Kft. a 34. helyen végzett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >