Másodszor is Business Superbrand a GfK Hungária
2009-ben is Business Superbrand lett a GfK Hungária, a piackutatót immár második alkalommal választotta be a zsűri az üzleti szektor (B2B) legjobb márkái közé.
A 2009-ben 20. születésnapját ünneplő GfK Hungária idén ismét elnyerte a megtisztelő Business Superbrands 2009 státuszt. A bizottság a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500 000 működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével létrejött mintegy 3 000 márkát/céget tartalmazó listán pontozással, egyenként értékelte a márkákat. A Business Superbrands díj az üzleti szektor (B2B) legkiválóbb márkáit jelzi, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem (bár nem kizárólagosan) vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.
A GfK Csoport a világ negyedik legnagyobb piackutató vállalata. Tevékenységének három fő területe a Custom Research, Kereskedelem és Technológia, valamint Média. A Csoport több mint 100 országban 150 leányvállalattal rendelkezik. A jelenlegi 10.267 alkalmazott megközelítőleg 80 százaléka dolgozik Németországon kívül, közülük 105-en Magyarországon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >