Második vertikális farmját nyitja az Infarm az Egyesült Királyságban
A német vertikális farm start-up, az Infarm 9760 m²-en létesít vertikális farmot az Egyesült Királyságban és szállít innen zöldfűszereket és salátát a londoni agglomerációban, illetve az ország déli és központi részén működő kereskedőknek.
A cég egy új, több mint 5500 m²-es termelőközpontról szerződött Bedfordban, amely Európa jelenleg egyik legnagyobb termelőhelye lesz. Az egységek, melyek egyenként 25 m² alapterületűek és 10 m-es magasságúak, teljes kapacitáson akár 18 millió növény termesztésére alkalmasak évente, és hozamul megfelel 360 000 m2 termőföld terméshozamának. Az első betakarítás 2021 negyedik negyedévében várható.
A vállalat tervei között további terjeszkedés szerepel a szigetországban, és 2025-ig világszerte 100 lokációt céloz.
Az Infarmtól származó leveles zöldségek és zöldfűszerek jelenleg a Whole Foods Market, a Selfridges, a Marks & Spencer, a Fortnum&Mason és a Budgens üzleteiben, valamint a Weezy és a Farmdrop online kereskedőknél kapható.
Kapcsolódó cikkeink
31 millió eurót tervez beruházni a Billa Bulgaria 2025-ben
A Billa Bulgaria 2025-ben 31 millió eurós beruházást tervez, amelynek…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: javuló gazdasági kilátások, bővülő beruházások, ugyanakkor átmenetileg növekvő infláció várható 2025-ben
Reálbér-emelkedés, stabilizálódó beruházások és a fogyasztás további élénkülése várható 2025-ben,…
Tovább olvasom >Januárban hat havi csúcsra emelkedett az euróövezeti infláció
Januárban hat hónapja a legmagasabbra, 2,5 százalékra emelkedett az euróövezeti…
Tovább olvasom >Hajápolás 2025: új irányok és piaci trendek
A hajápolási piac folyamatosan változik, ahogy a fogyasztói igények, az…
Tovább olvasom >