Másfélszeresére növelte nemzetközi ügyfeleinek számát a Rafinanz International
Ismét a Rafinanz képviselte Kelet-Európát a duty free és travel retail legjelentősebb szakmai eseményén, a Cannes-ban 26. alkalommal megrendezett TFWA (Tax Free World Association) kiállításon. A nemzetközi duty free promóciókban jelentős tapasztalatokkal rendelkező Rafinanz International, APA-tagsága révén (amelynek alelnökévé Simonidesz Csabát, a Rafinanz International vezetőjét választották meg) idén negyedszer vett részt a 450 kiállítót és 3000 márkát felvonultató eseményen.
„Idén is sikeresen szerepeltünk a cannes-i konferencián. Az újonnan megnyílt Aelia duty free shopokban a Rafinanz Promotion kizárólagos promóciós ügynökség lett perfume & cosmetics kategóriában. Az ősztől induló új együttműködésnek köszönhetően másfélszeresére növeltük nemzetközi ügyfeleink számát” – mondta el Molnár Eszter, a nemzetközi vámmentes üzletág igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 7,2 százalékkal csökkent szeptemberben
2024 szeptemberében az ipari termelés volumene 7,2, munkanaphatástól megtisztítva 5,4…
Tovább olvasom >