Másfélszeresére nőtt a banki applikációt használók aránya Magyarországon egy kutatás szerint
Másfélszeresére nőtt a banki applikációkat használók aránya Magyarországon tavalyhoz képest, valamennyi alkalmazástípus közül a pénzügyi programok érték el a legnagyobb növekedést a Gfk legfrissebb kutatása szerint.
A piackutató keddi közleménye szerint majdnem minden ötödik 15 és 59 év közötti használ banki alkalmazásokat, miközben a korosztály 85 százalékának van okostelefonja. Arányuk a negyvenes éveikben járók körében nőtt a legnagyobb mértékben – majdnem 80 százalékkal – a tavalyi adatokhoz képest, de a 30 és 40 közöttieknél is majdnem 50 százalékos az emelkedés.
Jelentős azok száma, akik nem csak egyenlegüket ellenőrzik, hanem pénzügyi műveleteket is indítanak okostelefonról, a felhasználók 70 százalékuk átutalást is intéz ilyen módon – írták.
A cég a banki alkalmazások és a mobilfizetés további terjedésére számít: felmérésük szerint a 30 év alattiak majdnem mindegyikének van már okostelefonja, amely – mint írták – nélkülözhetetlen eszközzé vált az elmúlt években.
A Gfk Digital Connected Consumer kutatása az infokommunikációs eszközöket, telekommunikációs szolgáltatásokat, az internethasználat jellegzetességeit és az online tevékenységeket vizsgálta. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >Átfogó kutatás a hazai sajtfogyasztásról
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács célkitűzése, hogy több magyar…
Tovább olvasom >Rekordösszeget spórolnak a német fogyasztók a fenntartható élelmiszereken
Németországban rekordalacsony szintre esett vissza a fenntartható termékek vásárlási hajlandósága.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >