Másfélmillió szaloncukorral készül a karácsonyra a Tesco
Szaloncukor, karácsonyfadísz, ajándékok – tipikus bevásárlólista az ünnepek előtt. A Tesco kínálatában a vásárlók nemcsak különleges és klasszikus karácsonyi finomságok, hanem számtalan ajándékötlet és dekoráció között is válogathatnak. Az áruházlánc az ünnepi időszakra többek között 6 millió édességgel és többszáz féle karácsonyfadísszel készül. Élő fenyőt 117, friss halat 69 áruház parkolójában lehet vásárolni.
Mi kerül az asztalra?
A karácsony előtti időszakban körülbelül 15 százalékkal több szárnyas fogy a Tesco áruházaiban, illetve megnő a halak iránti kereslet is, így a szezonális kínálat ehhez igazodik. A vásárlók 69 áruház parkolójában friss halat is tudnak vásárolni, míg a boltokban olyan különlegességek közül is választhatnak, mint a sárga tonhal steak, illetve a lazac.
Édességek esetében mákos és diós tekercsből 300 tonna, bejgliből 15 tonna, habkarikából 90.000 darab, szaloncukorból pedig 1,5 millió csomag várja a vásárlókat. Utóbbi esetében a legnépszerűbb zselés szaloncukor mellett további 12 féle íz közül lehet válogatni, amelyek között olyan különlegességet is találni, mint a Tesco Finest pörkölt mandulás szaloncukor. Az áruházlánc tapasztalatai szerint a magyar vásárlók körében is egyre népszerűbb a panettone, ezért ebből idén 10 féle ízben mintegy 17 tonnával készül. Sőt, a boltokban most először kétféle Tesco Finest panettone (klasszikus és amaretto ízesítésű) is kapható. Télen nem maradhatnak el a klasszikus déli gyümölcsök sem, így a Tesco 1,2 millió kilogramm mandarinnal és 700 tonna naranccsal is várja a vásárlókat.
A karácsonyi koccintás különleges itallal lesz igazán ünnepi: pezsgők, likőrök, borok és egyéb égetett szeszek mellett a vásárlók a Tesco exkluzív kínálatában díszdobozos, tradicionális osztrák pezsgőt is találhatnak.
Mi kerül a fára?
A karácsony egyik legszebb pillanata, amikor felkerülnek a díszek a fára. A Tesco mintegy 384 féle karácsonydísszel készül, melyek között megtalálható a klasszikus gömb forma, illetve újdonságként a madár-formájú dekoráció is. Az ünnepi hangulathoz elengedhetetlenek a karácsonyi fények: az áruházakban 67 féle égő kapható, melyek közül a lézerprojektor, a pamutgömbös fényfüzér és a 100 izzós beltéri LED égősor a legnépszerűbb. Az áruházlánc idén 14 féle műfenyővel készül, illetve 117 áruház parkolójában lesz élő fa értékesítés is.
Mi kerül a fa alá?
A Tesco célja, hogy a karácsonyi készülődést mindenkinek élménnyé varázsolja, és ehhez számtalan ajándékötletet biztosít vásárlói számára. Idén 1200 féle könyvvel készül az áruházlánc, köztük romantikus, krimi és sci-fi regényekkel, illetve szakács- és gyermekkönyvekkel is.
Sokan a karácsonyi ajándékozás keretében szereznek be egy-egy nagyobb értékű elektromos cikket: a Tesco szerint a nagyobb méretű és nagy felbontású televíziók lesznek a vásárlók körében a legnépszerűbbek. Kisebb elektronikai cikkek közül pedig az ünnepek előtt a különféle fülhallgatók, illetve PC- és játékkiegészítők, hajszárítók, hajvágók, konyhai kisgépek iránt nő meg jobban a kereslet.
A Tesco idei játékkínálatát igazi szakértőkkel, gyerekkel tesztelte. Az idei év slágertermékei várhatóan a Barbie, Lego és a Star Wars játékok lesznek, de a Tesco sajátmárkás kínálatában fejlesztő és szórakoztató játékokkal is készül. Carousel márkanév alatt 15 az 1-ben képességfejlesztő készlet, babaház, illetve tűzoltóautó is sorakozik a polcokon.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >