Másfélmilliárd forint értékű kedvezménnyel indul az Extreme Digital Black Friday
Magyarországon az Extreme Digital honosította meg az Egyesült Államokból származó Black Friday-t 2013-ban. Azóta közkívánatra minden novemberben megrendezi az óriási, akár 50-70 százalékos árkedvezményeket kínáló akciós napot a webáruházat és hagyományos üzleteket egyaránt működtető kereskedés.
A brutális kedvezmények napjának idei mottója: Make Black Friday Great Again! Ennek jegyében egymilliárd forinttal növelte meg az árengedmények összértékét az Extreme Digital. Míg tavaly félmilliárd, idén összesen mintegy másfélmilliárd forint értékű kedvezményt vehetnek igénybe a vásárlók a Black Friday-en. Az akciókba bevont termékek köre is bombasztikus mértékben nő: a hagyományos árukészletből több mint ezer termékre vonatkozik a páratlanul nagy kedvezmény, amelynek mértéke: akár 50-70 százalékos is lehet.
2015-ben az Extreme Digital fekete péntekjén mintegy hatezer darab okostelefon, kétezerötszáz darab porszívó, kétezer darab televízió, ezer játékkonzol, és ugyanennyi laptop talált gazdára. Az ez évi eladási adatok alapján idén karácsonykor az androidos okostelefonok és a 40-50 colos lapostévék mellett a nagyobb tudású drónok és fitneszpántok, okosórák lesznek kiemelten népszerűek a háztartási nagygépek mellett.
Az idén a Black Friday akciókat egy felhőben működő webáruház-platformban nyitott ideiglenes áruházzal szolgálja ki az Extreme Digital. Ennek az üzemeltetőitől 60 millió felhasználó kiszolgálására rendelt meg a cég kapacitást. Fontos különbség tavalyhoz képest, hogy a termékek lefoglalása és megrendelése is lehetséges lesz ezen az oldalon (tavaly a megrendeléseket és fizetési tranzakciókat nem tudta kezelni a rendszer, míg a termékoldalak elérhetők voltak).
A GVH minden évben folyamatosan figyeli a Black Friday-akciókat (ezt tőlük is meg lehet kérdezni), így egy magyar székhelyű cég, így az Extreme Digital sem tud azzal trükközni, hogy azonnal elfogyó készletekkel hirdet meg egy árleszállítást. A GVH is monitorozza a fekete péntek előtti árakat, és bekéri a rendelkezésre álló készletek mennyiségét az Extreme Digitaltól, csak a meghirdetett akció eléréséhez mérhető készletekkel lehet meghirdetni árleszállítást. A nem magyar székhelyű cégek esetén érdemes elővigyázatosnak lenni, rájuk nem tud közvetlenül büntetést kiszabni a GVH olyan esetben, ha túlságosan kis készletre hirdetnek országos akciót.
Ahogy minden évben, a legjobb ajánlatokra várhatóan az idén is nagyon gyorsan lecsapnak a vásárlók, ezért érdemes még a Black Friday előtt regisztrálni a www.edigital.hu webáruházban, hogy a lehető leggyorsabban lehessen leadni a rendelést a vágyott termékre. Az akciós termékeket az idén az Extreme Digital a november 18-át követő két hétben ingyenesen kiszállítja a vásárlóknak. Tavalyhoz hasonlóan az Extreme Digital hírlevelére feliratkozók az idei Black Friday-en is a többi érdeklődő előtt értesülhetnek e-mailben a legjobb ajánlatokról, de akár személyesen is felkereshetik a vállalat 15 szaküzleteinek valamelyikét az akciós termékekért.
Kapcsolódó cikkeink
A visszaszámlálás elkezdődött, egy hónap múlva itt a Black Friday
Bár a hivatalos Black Friday csak egy hónap múlva, november…
Tovább olvasom >Idén karácsonykor az élményeké és az ételeké lesz a főszerep
Az idei ünnepi időszakban az amerikai fogyasztók költéseit a közös…
Tovább olvasom >Black Friday: A GVH figyelmeztet a tudatos vásárlás fontosságára az akciós szezon előtt
Bár a hivatalos Black Friday csak november 29-én lesz, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >