Másfél millió adag melegételt juttat a Just Eat a hajléktalanoknak idén télen
Idén télen 1,5 millió adag melegételt biztosít a rászorulóknak a Just Eat „Winter Meal Appeal” kampánya keretében.
Az először 2020-ban indított kezdeményezés is már egymillió adag meleg ételt juttatott az éhezőknek, és azoknak, akik egyedül maradtak és elveszíthetik otthonukat.
Az étel-házhozszállító cég idén minden december 4 és 11 között leadott rendelés után 5 pennyt adományoz, legfeljebb összesen 250 000 font értékben.
A bevételt teljes egészében a Just Eat-tel régóta partneri kapcsolatban álló jótékonysági szervezetek, a FoodCycle és a Social Bite kapják, amelyek az éhezés és a hajléktalanság ellen küzdenek a helyi közösségekben.
A kezdeményezés a melegétel-adományozás és a közösségi konyháknak az Egyesült Királyság számos városában történő bővítése mellett olyan projekteket is finanszíroz, amelyek célja megállítani a fedél nélküliek végleges lecsúszását védett szállások és olyan képzési programok biztosításával, amelyek a hajléktalanoknak a munkavállaláshoz szükséges képességek elsajátításában segítenek.
A kezdeményezés alkalmából a Just Eat Vicky Pattison műsorvezetővel és FoodCycle-nagykövettel fogott össze és a helyi ügyekért végzett önkéntes munkára buzdítja a briteket.
A Just Eat adatai szerint a britek 85%-a tervezi, hogy az ünnepi időszakban önkéntes munkával segít a rászorulóknak.
Kapcsolódó cikkeink
20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Összefogott a Just Eat és a Maxi Zoo Írországban
Úttörő együttműködést jelentett be a Just Eat és a Maxi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >