Másfél millió adag melegételt juttat a Just Eat a hajléktalanoknak idén télen
Idén télen 1,5 millió adag melegételt biztosít a rászorulóknak a Just Eat „Winter Meal Appeal” kampánya keretében.
Az először 2020-ban indított kezdeményezés is már egymillió adag meleg ételt juttatott az éhezőknek, és azoknak, akik egyedül maradtak és elveszíthetik otthonukat.
Az étel-házhozszállító cég idén minden december 4 és 11 között leadott rendelés után 5 pennyt adományoz, legfeljebb összesen 250 000 font értékben.
A bevételt teljes egészében a Just Eat-tel régóta partneri kapcsolatban álló jótékonysági szervezetek, a FoodCycle és a Social Bite kapják, amelyek az éhezés és a hajléktalanság ellen küzdenek a helyi közösségekben.
A kezdeményezés a melegétel-adományozás és a közösségi konyháknak az Egyesült Királyság számos városában történő bővítése mellett olyan projekteket is finanszíroz, amelyek célja megállítani a fedél nélküliek végleges lecsúszását védett szállások és olyan képzési programok biztosításával, amelyek a hajléktalanoknak a munkavállaláshoz szükséges képességek elsajátításában segítenek.
A kezdeményezés alkalmából a Just Eat Vicky Pattison műsorvezetővel és FoodCycle-nagykövettel fogott össze és a helyi ügyekért végzett önkéntes munkára buzdítja a briteket.
A Just Eat adatai szerint a britek 85%-a tervezi, hogy az ünnepi időszakban önkéntes munkával segít a rászorulóknak.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >