Mars raktárkezelő rendszerrel kívánja növelni a hatékonyságot
A Mars, Incorporated egy új raktárkezelő rendszer (WMS) bevezetését jelentette be, amelyet mindössze nyolc hónap alatt fejlesztettek ki, teszteltek és helyeztek üzembe be tíz észak-amerikai helyszínen.
Az új rendszer felhőfunkciói költségmegtakarítást eredményeznek, mivel nincs szükség fizikai adatközpontok fenntartására. Emellett évente frissíthető, szemben a fizikai központok esetében az iparági szabvány szerinti 5-7 évenkénti frissítéssel.
Az új rendszer továbbá optimalizált feladat-áthelyezési folyamattal rendelkezik, ahol a WMS minden összetevője úgy van programozva, hogy a következő helyszínre történő továbbhaladáskor elvégezze a feladatokat.
Öt alapelv
Carlos Miranda, a Mars fizikai logisztikai szakértője felismerte, hogy a WMS több képességgel és felhasználóbarát felülettel való felszerelésével pénz takarítható meg, amelyet máshol lehet újra befektetni.
A vállalat öt alapelvét (minőség, felelősség, kölcsönösség, hatékonyság és szabadság) sarokpontként használva Carlos és csapata egy tervet dolgozott ki és terjesztett a vezetőség elé, amelyben felvázolta, hogyan lehet forradalmasítani a rendszert.
A jóváhagyást követően Carlos csapata a beszállítókkal lépett kapcsolatba az új rendszer fejlesztése és a Mars Egyesült Államokban, Kanadában és Mexikóban lévő raktáraiban való bevezetése érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megújul Magyarország egyik legnagyobb podcastpiaci szereplője
Teljesen megújul az Atmedia által 2021-ben indított szórakoztató audioplatform, a…
Tovább olvasom >Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >