Mars-kampány a nemek közötti egyenlőségért
A Mars új, globális crowdsourcing kampányt indít, hogy javítsa a nők előrejutási lehetőségeit minden társadalmi csoportban – függetlenül a faji, etnikai származástól, szexuális irányultságtól, vallástól és képességektől. A #HereToBeHeard kampány célja egy olyan befogadóbb vállalati környezet megteremtése, amelyben a nők hatékonyan érvényesíthetik érdekeiket.
A kampány márciusban indul: egy kérdőív formájában kéri majd arra a nőket, hallassák hangjukat, mondják el véleményüket. A beérkezett válaszokat ezután az Oxfordi Egyetem Saïd üzleti iskolájának Oxford Future of Marketing Initiative (FOMI) részlege elemzi. Az eredményeket idén nyáron publikálja majd az Oxfordi Egyetem egy tanulmányban, amelyben javaslatot tesz arra, hogy a Mars hogyan kínálhat további lehetőségeket a nők számára.
A kampány során összegyűlt adatok a Mars tavaly indított Full Potential platformjához tartozó akcióterveket is segítik majd, amelyeknek célja, hogy a nemek közti egyenlőséget támogassák. A befogadás és sokszínűség előtérbe helyezésével a Mars az elmúlt időszakban már számos eredményt ért el. //
Kapcsolódó cikkeink
Génszerkesztéssel óvná a csokoládé jövőjét a Mars
A Snickers és M&M’s édességek gyártója, a Mars a Pairwise…
Tovább olvasom >Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Első otthon kétlábúnak és négylábúnak is – a gazdik közül a fiatalok választják leginkább a kölyökállatokat
Augusztus második hetében a fiatalok nehézségeire és a hontalan állatok…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >