Marokkóban terjeszkedik a francia Casino üzletlánc
A francia Groupe Casino bejelentette, hogy az elkövetkező tíz évben 210 kényelmi üzletet nyit Marokkóban a Franprix és Monoprix márkanevek alatt.
A terjeszkedés egy helyi befektetői partnerrel együttműködésben valósul meg, az első boltok megnyitása már 2026-ban várható – adta hírül a Retail Detail.
A Casino célja, hogy éljen a marokkói piacon is gyorsan változó fogyasztói szokások kínálta lehetőségeket. A vállalat szerint az országban egyre nagyobb az igény a kényelmi vásárlási lehetőségek és a digitálisan támogatott vásárlási élmények iránt. A tervek szerint 2030-ig az új üzletek mintegy 1000 munkahelyet teremtenek.
Mint azt Philippe Palazzi, a Groupe Casino vezérigazgatója elmondta, ez a partnerség lehetőséget ad arra, hogy a kereskedő kiaknázza az ország dinamikusan fejlődő piaci potenciálját.
A mostani lépés része a vállalat szélesebb körű nemzetközi terjeszkedési stratégiájának. A Casino csoport jelenleg több mint 30 országban van jelen, Franciaországon kívül 472 üzletet üzemeltet világszerte.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordév a Müllernél: egymillió vásárló naponta, terjeszkedés és digitális fejlesztések minden fronton
A Müller drogéria- és kiskereskedelmi vállalatcsoport történetének egyik legsikeresebb évét…
Tovább olvasom >19 franciaországi üzletét adhatja el az Auchan a Lidlnek
Franciaországban 19 üzletet kínál megvételre az Auchan a Lidlnek –…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csődvédelem alá került a Pepco német leányvállalata
A diszkontlánc német egysége fizetésképtelenséget jelentett be, miközben a Pepco-csoport…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >Túl sok az ipari kémia a tányéron: az ultrafeldolgozott élelmiszerek terjedése már az uniós szabályozók figyelmét is felkeltette
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek (UPF – ultra-processed foods) aránya drasztikusan megnőtt…
Tovább olvasom >