Marketing-világsztárokkal a tökéletes márkaélmény nyomában
A platformok számának növekedése egyre nagyobb kihívás elé állítja a marketingszakembereket. Nekik segít az októberi Canon Future Promotion Forum 2021, ahol a téma ismert és elismert szakértői adnak praktikus tanácsokat a csatornák harmonizációjában.
Azokban az időkben, amikor a márkák és a vásárlók számos csatornán keresztül érintkeznek egymással, komoly kihívást jelent megfelelő tartalmakat adni a megfelelő helyeken és időben. Hogyan lehetünk biztosak abban, hogy valamennyi marketingcsatornánk összhangban áll egymással, a lehető legjobb felhasználói élményt biztosítva? Az idei Canon Future Promotion Forum pontosan ezen témát járja majd körül, konkrét javaslatokkal szolgálva a marketingszakembereknek.
Az esemény tavalyi sikerét látva idén is online rendezik meg azt, biztosítva ezzel a lehető legnagyobb hallgatóságot, akiknek lehetőségük nyílik majd kapcsolatba lépni a meghívott szakértőkkel is. A Canon Future Promotion Forum 2021 fókuszában a különféle csatornák harmonizálása lesz, a lehető legteljesebb felhasználói élmény, valamint a vásárlói elköteleződés érdekében. Egy olyan év után, melyben a márkák szinte kizárólag virtuálisan tudtak kapcsolatba kerülni az emberekkel, most valami ennél többre vágynak: a vásárlói viselkedés érzelmi alapú és célvezérelt lett, egy jó marketingüzenetnek így nem csak relevánsnak, de az adott közönségre szabottnak kell lennie. Fontos, hogy az ügyfélélmény folyamatos és könnyed legyen, amit a másik oldalon szigorú stratégiával és kemény munkával lehet elérni. A Canon Future Promotion Forumon ezeken felül szó lesz az egyes csatornák mérési lehetőségeiről, az adatok megfelelő értelmezéséről és arról, hogyan lehet mindezekből egy izgalmas felhasználói utazást létrehozni, amiben a programozott nyomtatásnak is fontos szerepe van.
A Canon Future Promotion Forum 2021 főelőadója Nicole Ramirez lesz, aki digitálismarketing-szakértőként a marketingtechnológiára, a folyamatokra és az adatvezérelt stratégiákra szakosodott. Amikor mindenki más az ‘új normákról’ beszél, Nicole a ‘következő normák’ kifejezést használja a márkák és a marketing tekintetében. A technológiát használva Nicole kiterjeszti a siker három legfontosabb hozzávalóját – a hitelességet, az erős alapokat és az adatokat –, és tanácsokat ad a poszt-Covid éra eredményes marketingstratégiáihoz.
Az előadók között találjuk majd Ludovic Martint, az online kereskedelmi stratégiával és web-to-print projektekkel foglalkozó szabadúszó tanácsadót. Ludovic azt állítja, hogy a kattintásonkénti költség (CPC) folyamatos növekedése, az átkattintási arányok (CTR) csökkenése és a hirdetésfáradtság mind azt mutatják, hogy a nyomtatás kulcsfontosságú összetevője ma a marketingmixnek.
A Canon Future Promotion Forum 2021-en előad Isla Munro is, az Egyesült Királyságban működő Dragonfly direkt marketing ügynökség ügyvezetője, a Royal Mail Strategic Mailing Partnership igazgatótanácsának tagja. Isla eddigi pályafutása során több mint 2,5 milliárd postai küldemény létrehozásában és kézbesítésében segített. A rendezvényen megosztja tapasztalatait arról, hogy a marketingszakemberek hogyan integrálhatják a nyomtatott direkt leveleket digitális csatornáik teljesítményének javítása érdekében, továbbá betekintést nyújt a digitális nyomtatástechnológia legújabb fejlesztéseinek közvetlen marketing kampányokhoz való felhasználásához.
Az online konferencián Cathy Bittner, a Canon Europe stratégiai üzletfejlesztési vezetője és Gordon Young, a The Drum alapító főszerkesztője bemutatja majd, hogyan dolgoztak együtt annak érdekében, hogy a koronavírus árnyékában is megteremtsék a végzős művészeti diákoknak a diplomabemutatójukat. A diákok számára ez hagyományosan egy fontos, gyakran egy karriert beindító állomás, amiben ezúttal szintúgy hatalmas szerepet kapott a programozott nyomtatás.
A Canon Future Promotion Forum 2021 azoknak lehet érdekes, akik:
– márkatulajdonosok (B2B/B2C), akik az ideális egyensúlyt keresik a márkakommunikációjukban,
– kereskedők, akik már használnak CRM-et és jól akarják elkölteni a rájuk bízott hirdetési pénzeket,
– márka stratégiai döntéshozók,
– marketing, kommunikációs, vagy CRM menedzserek,
– print szolgáltatásokat nyújtanak,
– direkt levelezést szolgáltatnak,
– katalógust és magazint nyomtatnak,
– márka megjelenésért és marketingkampányokért felelnek média és kreatívügynökségeknél
– influenszerek és véleményvezérek
A Canon Future Promotion Forum 2021 eseményen ingyenes a részvétel. (x)
További információt a rendezvényről az alábbi linken keresztül olvashatnak:
https://b2binfo.canon-europe.com/future-promotion-forum-2021
Kapcsolódó cikkeink
Környezetterhelés-diéta a Canontól karbonsemleges papírral
A Canon számára kiemelt jelentőségű a papír mint alapanyag, mely…
Tovább olvasom >A Canon segít, ahol tud
A Canon márkaképviseletek itt Magyarországon és a közép-európai régióban is…
Tovább olvasom >Magazin: Egész évben fesztivál!
Aligha van olyan országa a világnak, ahol az egy főre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >