Marketing versenyt hirdetett a Nestlé Hungária Kft.
Marketing versenyt hirdetett a Nestlé Hungária Kft. olyan főiskolások és egyetemisták részére, akik szeretnének bepillantást nyerni egy nagyvállalat marketing kampányának háttérmunkálataiba.
A pályázóknak a NESCAFÉ 3in1 termék kapcsán kell marketing tervet készíteniük, amelynek célja a kávézás pozitív hatásának megismertetése a fiatalok körében. A legjobb pályázatot elkészítő diák vagy csapat a nyár folyamán figyelemmel kísérheti a NESCAFÉ Sziget Fesztivál Team tagjainak munkáját, majd személyesen is részt vehet a Sziget Fesztiválon.
A Nestlé Hungária Kft. óriási lehetőséget kínál a főiskolás és egyetemista diákoknak, hogy egy verseny keretében megmutathassák marketingtudásukat. A vállalkozó kedvű fiatalok 16-25 éves korosztály számára tervezhetnek egy teljes körű marketingkommunikációs kampányt, amely során a cél, hogy kreatív és edukatív módon kommunikálják a kávézás pozitív hatásait a célcsoportnak. A diákok egyénileg vagy akár két fős csapatokban is jelentkezhetnek, a lényeg, hogy egy ütős és friss tervet készítsenek a NESCAFÉ 3in1 kávémárkához kapcsolódóan a fenti témában.
A beérkezett pályázatokat a NESCAFÉ 3in1 márkáért felelős szakemberei értékelik, és az öt legjobbnak ítélt kampányterv készítője személyesen, szakmai zsűri előtt prezentálhatja munkáját. A legjobb terv megalkotója a Nestlé magyarországi központjában bepillantást nyerhet a NESCAFÉ brand managerei segítségével a kávémárka nyári Sziget megjelenésének előkészületeibe, betekinthet a kulisszák mögé június-július folyamán, majd augusztusban a Sziget Fesztiválon közelről ismerheti meg NESCAFÉ 3in1 csapatának munkamódszereit. Ráadásul az egy hetes fesztiválbelépő mellett NESCAFÉ VIP jegyet is kap a nyertes, így igazán a legjobbnak érezheti magát. (nestle.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >