Marketing igazgatót nevezett ki a MIRELITE MIRSA Zrt.
A marketing igazgató pozícióját Sánta Zoltán tölti be. A szakember 15 éves FMCG szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozícióját 2014 áprilisa óta tölti be.
Sánta Zoltán az elmúlt 15 évben a legtöbb hazánkban jelen levő gyártó és kereskedő vállalattal dolgozott márka bevezetési, márkaépítési, trade marketing és direkt értékesítést támogató projektekben.
Sánta Zoltán szakmai pályafutását a GfK Hungária piackutató intézetnél kezdte, ahol először a háztartáspanel kutatási területen dolgozott előbb kutató, majd szenior kutatóként, ezután pedig marketing csoportvezetőként felelt az osztály pénzügyi eredményeiért és marketing tevékenységéért. A GfK-nál ezután az ad-hoc FMCG termék és kereskedelmi kutatások területeinek és a GfK teljes FMCG portfolióját magában foglaló piacfejlesztési terület vezetőjeként dolgozott az új piaci lehetőségek feltérképezéséért, új ügyfelek portfolióba való beemelésért. A GfK után a Nielsen Retail Plus üzletág regionális vezetőjeként felelt Magyarországon, Ausztriában és Svájcban a kiskereskedelmi és horeca egységek eladás növekedést támogató termék és POS láthatósági és elérhetőségi, kampány megvalósítási és árkutatásokért.
A MIRELITE MIRSA Zrt-nél legfőbb feladata a gyorsfagyasztás technikáját bevezető és elterjesztő tradícionális MIRELITE márka megerősítése, és az ehhez kapcsolódó stratégiai marketingfeladatok ellátása a hazai és a nemzetközi piacokra vonatkozóan is.
A szakember a MIRELITE MIRSA Zrt-nél a fogyasztóközpontú marketing szemléletet szeretné növelni, ezáltal a cég piaci jelenlétét tovább erősíteni.
A 100 %-ban hazai tulajdonban levő MIRELITE MIRSA Zrt. családi vállalkozásként működik, kizárólag magyar alapanyagok felhasználásával állít elő kiváló minőségű gyorsfagyasztott termékeket. Az 1984-es albertirsai alapítás után 1992-től a német Schöller vállalatcsoport, majd 2001-től a Nestlé csoport leányvállalataként működött. 2003-tól került újra százszázalékos magyar tulajdonba. Az ezt követő bővítések során került a portfoliójába a domoszlói és a miskolci hűtőház. 2010 óta a nagy múltú – hazánkban a gyorsfagyasztás technológiáját bevezető – MIRELITE márka tulajdonosa, melynek márkanevét fel is vette a nevébe. A vállalat a hazai mellett az export piacokra is szállít, az európai piacon túl Közel- és Távol- Keletre valamint Észak- és Dél-Amerikába, összességében közel 60 országba. További információ a www.mirelitemirsa.hu címen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >