Marketing díjas ötlet a KonzervBár
Marketing díjjal ismerték el a Szatmári Konzervgyár Kft. megjelenését az OMÉK-on. A Magyar Marketing Szövetség díját átadó bíráló bizottsági tagok kiemelték: a cég tartalmas, színvonalas pályázatot nyújtott be, s a leírtaknak megfelelően ötletekben bővelkedő standon mutatkozott be.
Mint dr. Szórádi Sándor, a Szatmári Konzervgyár Kft. ügyvezető igazgatója hangsúlyozta: az OMÉK jellegénél, látogatottságánál, szakmai elismertségénél fogva kiváló lehetőséget nyújtott a vállalat Rege márkanéven gyártott ismert ízeinek és új termékeinek széles körű bemutatására. Ez utóbbiakat – a korszerű dizájnnal forgalomba hozott mézes és fokhagymás csemegeuborkákat, a málnával, illetve szamócával ízesített meggybefőtteket és a Disney-címkés gyerektermékeket – meg is kóstolhatták az érdeklődők a cég Szatmári KonzervBár névre keresztelt standján. A termelés és gyártás folyamatát feldolgozó film segítségével virtuális sétát tehettek az érdeklődők a konzervgyárban, valamint a dekorációt képező fotófalnál humoros jelenet résztvevői lehettek a játékos kedvűek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >