Marketing díjas ötlet a KonzervBár
Marketing díjjal ismerték el a Szatmári Konzervgyár Kft. megjelenését az OMÉK-on. A Magyar Marketing Szövetség díját átadó bíráló bizottsági tagok kiemelték: a cég tartalmas, színvonalas pályázatot nyújtott be, s a leírtaknak megfelelően ötletekben bővelkedő standon mutatkozott be.
Mint dr. Szórádi Sándor, a Szatmári Konzervgyár Kft. ügyvezető igazgatója hangsúlyozta: az OMÉK jellegénél, látogatottságánál, szakmai elismertségénél fogva kiváló lehetőséget nyújtott a vállalat Rege márkanéven gyártott ismert ízeinek és új termékeinek széles körű bemutatására. Ez utóbbiakat – a korszerű dizájnnal forgalomba hozott mézes és fokhagymás csemegeuborkákat, a málnával, illetve szamócával ízesített meggybefőtteket és a Disney-címkés gyerektermékeket – meg is kóstolhatták az érdeklődők a cég Szatmári KonzervBár névre keresztelt standján. A termelés és gyártás folyamatát feldolgozó film segítségével virtuális sétát tehettek az érdeklődők a konzervgyárban, valamint a dekorációt képező fotófalnál humoros jelenet résztvevői lehettek a játékos kedvűek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >