Marketing díjas ötlet a KonzervBár
Marketing díjjal ismerték el a Szatmári Konzervgyár Kft. megjelenését az OMÉK-on. A Magyar Marketing Szövetség díját átadó bíráló bizottsági tagok kiemelték: a cég tartalmas, színvonalas pályázatot nyújtott be, s a leírtaknak megfelelően ötletekben bővelkedő standon mutatkozott be.
Mint dr. Szórádi Sándor, a Szatmári Konzervgyár Kft. ügyvezető igazgatója hangsúlyozta: az OMÉK jellegénél, látogatottságánál, szakmai elismertségénél fogva kiváló lehetőséget nyújtott a vállalat Rege márkanéven gyártott ismert ízeinek és új termékeinek széles körű bemutatására. Ez utóbbiakat – a korszerű dizájnnal forgalomba hozott mézes és fokhagymás csemegeuborkákat, a málnával, illetve szamócával ízesített meggybefőtteket és a Disney-címkés gyerektermékeket – meg is kóstolhatták az érdeklődők a cég Szatmári KonzervBár névre keresztelt standján. A termelés és gyártás folyamatát feldolgozó film segítségével virtuális sétát tehettek az érdeklődők a konzervgyárban, valamint a dekorációt képező fotófalnál humoros jelenet résztvevői lehettek a játékos kedvűek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >