Márkát épít a Hajdú túró
Miközben a Dráva tehéntúró évtizedek óta fogalom a magyar piacon, az sem lehet véletlen, hogy egy népszerű gasztro oldal független tesztjén alig néhány hete az első helyen végzett a „bolti túrók” között. Megbízható minősége és piaci ereje miatt is döntöttek úgy a Kőröstej Csoportnál, hogy ezt a terméket is bevonják zászlóshajónak számító, az elmúlt két évben harmincegy országban forgalmazott márkájuk, a Hajdú alá. Így októbertől már a Hajdú sajtokról jól ismert logóval, egységes arculattal találkozhatunk ezen az elsősorban Magyarországon kedvelt terméken is.
A gyártó szándékai szerint a Hajdú túró nemcsak részévé válik a nemrég megkezdett intenzív hazai márkaépítésnek, de hatékonyan támogatja is a Hajdút mint az egyik legjelentősebb, nemzetközileg ismert hazai tejipari és sajtmárkát.
Bevezetés hónapja: 2015. október
Bevezetési kedvezmények és támogatások: print, online
Kapcsolatfelvétel: Kőröstej Kft., Kapcsolattartó: Szilágyi László kereskedelmi és marketing igazgató T.: +36-1- 239-0892; E-mail: marketing@korostej.hu
WEB: www.hajdusajt.hu
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >