Márkát épít a Hajdú túró

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 01. 20. 10:50

Miközben a Dráva tehéntúró évtizedek óta fogalom a magyar piacon, az sem lehet véletlen, hogy egy népszerű gasztro oldal független tesztjén alig néhány hete az első helyen végzett a „bolti túrók” között. Megbízható minősége és piaci ereje miatt is döntöttek úgy a Kőröstej Csoportnál, hogy ezt a terméket is bevonják zászlóshajónak számító, az elmúlt két évben harmincegy országban forgalmazott márkájuk, a Hajdú alá. Így októbertől már a Hajdú sajtokról jól ismert logóval, egységes arculattal találkozhatunk ezen az elsősorban Magyarországon kedvelt terméken is.

Hajdu_Tehentur_opt

A gyártó szándékai szerint a Hajdú túró nemcsak részévé válik a nemrég megkezdett intenzív hazai márkaépítésnek, de hatékonyan támogatja is a Hajdút mint az egyik legjelentősebb, nemzetközileg ismert hazai tejipari és sajtmárkát.

Bevezetés hónapja: 2015. október

Bevezetési kedvezmények és támogatások: print, online

Kapcsolatfelvétel: Kőröstej Kft., Kapcsolattartó: Szilágyi László kereskedelmi és marketing igazgató T.: +36-1- 239-0892; E-mail: marketing@korostej.hu

WEB: www.hajdusajt.hu

Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek