Markáns német jelenlét a 8. Kinai Sör és Üditőital vásáron
Október 20-23 között gyűltek össze Pekingben a vezető üdítőital és sörgyártók valamint beszállítóik,
hogy 23 ezer négyzetméteres területen emutassák kínálatukat Ázsia egyik legnagyobb szakipari
vásárán.
A 21 országból érkező
491 kiállító ajánlatára több
mint 46 ezer látogató volt kíváncsi. Az
esemény a Kínai Építőipari
és Könnyűipari Gépeket Gyártók
Szövetsége rendezte. A kiállítók
között dobozos és flakonos palackozógépek,
csomagoló egységek, fertőtlenítő berendezések,
ital alap- és segédanyag forgalmazók is jelen voltak.
Németországból 22 vállalat érkezett,
a német nemzeti standot a Nürnbergi Vásárközpont
szervezte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >