Márkanagykövetei mutatták be a XIXO különleges, ünnepi ruhába öltöztetett téli jegesteáit
A sültalma csábító illata és varázslatos téli dekoráció fogadta ma délelőtt a XIXO Winter Edition Brunch-ra érkező vendégeket a High Note SkyBar-ban. A rendezvény apropója a magyar márka különleges téli teáinak megjelenése, melyet egy jó hangulatú reggelivel egybekötött tájékoztatón mutattak be.
A száz százalékban magyar tulajdonban levő XIXO még csak ötödik születésnapját ünnepli idén, de máris piacvezető pozíciót szerzett ICE TEA kategóriában az idei évben – az AC Nielsen piackutatása alapján a teljes magyar kiskereskedelmi hálózat, a benzinkutak és a trafikok összesített darab és liter alapú adatai alapján, a januártól szeptemberig tartó időszak első számú jegestea márkája.
A XIXO jegesteák sikerének titka, hogy mesterséges színezék hozzáadása nélkül készülnek, természetes teakivonatot és antioxidánst tartalmaznak. Változatos ízeikkel nem csoda, hogy hamar sokak kedvencévé váltak. A XIXO idén is gondolt a téli időszak szerelmeseire is – a nagy sikerre való tekintettel ugyanis hamarosan újra kapható a boltokban a XIXO Sültalmaízű jegestea.
Az rövidülő nappalok és a csípős hideg miatt egyre inkább a szobába vágyunk, hogy puha pokrócunk alá kucorodva, egy csésze forró teával kezünkben pihenjünk. A XIXO téli teái forrón fogyasztva tökéletes kiegészítői ezeknek a meghitt pillanatoknak. A Winter Edition ice teák is ünneplőbe öltöztek, és új, téli dizájnnal jelennek meg a boltok polcain novembertől. Ennek apropóján ma délelőtt a High Note SkyBarban Epres Panni, Dobó Ági és Nagy Réka, a XIXO márka nagykövetei mutatták be a téli különlegességeket.
„Fontosnak tartjuk hangsúlyozni, hogy szerintünk nem attól prémium egy termék, hogy drága, hanem a megválasztott alapanyagok minőségétől, a gyártási technológiától és a minőségbiztosítási háttértől. Winter Edition ice teáink prémium minőségét hangsúlyozandó választottunk egy ilyen gyönyörű helyszínt, mint a High Note SkyBar, ahol exkluzív menüsor és lenyűgöző dekoráció mellett, a termékhez méltó környezetben mutathattuk be a jegesteákat. A téli szezonra megálmodott Sültalmaízű és Szilvás ice teak gyümölcstartalmuknak köszönhetően rendkívül finomak is.” – mondta Fodor Imola Lilla, a XIXO marketingigazgatója.
A sajtótájékoztatón számos ismert személyiség is tiszteletét tette, többek között jelen volt Kovács Ákos, Märcz Tamás, Kucsera Gábor és Szász-Kovács Emese is.
Kapcsolódó cikkeink
Sorsfordító a kétgyermekes anyuka életében a XIXO 10 millió forintos fődíja
Izgalmakkal teli hetek után véget ért a XIXO történetének eddigi…
Tovább olvasom >A jegestea színe-java
A jegestea szegmens a dinamizmus és a sokszínűség színtere az…
Tovább olvasom >Akár 10 millió forintot is rejthet egy XIXO-üdítő
Elstartolt a XIXO történetének eddigi legnagyobb nyereményjátéka, amelynek keretein belül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >