Márkák véleménye
„A Hunguest Hotels Magyarország egyik legnagyobb, többségi magyar tulajdonban lévő és a legtöbb belföldi vendéget fogadó szállodalánca. Alapfilozófiánk, hogy vendégeink érezzék, szállodáinkban minden területen kiemelt fontosságú a minőség és megbízhatóság. Mindez egybecseng a MagyarBrands által képviselt értékekkel. Külön büszkeség a TOP fogyasztói márkák közé tartozni úgy, hogy nem minősülünk sok évtizedes múlttal rendelkező márkának.”
Barkó Károly PR- és reklámigazgató, Hunguest Hotels Zrt.
„Az Ilcsi számára kezdetektől fogva fontos volt a MagyarBrands-hez való tartozás. Fontos, hogy most már hungarikumként is méltóak legyünk a díjra, s eme illusztris társaság tagjaként segítsük a vevői döntést, úgy a hazai, mint a nemzetközi márkák között.”
Molnár Ferenc tulajdonos és ügyvezető igazgató, Ilcsi Szépítő Füvek Kft.
„Kevés olyan magyar márkanév, cég van, amely átvészelte az elmúlt 70 év viharait. Azok, amelyek ma is élnek, léteznek, működnek, sőt a piacon látható és elismerésre méltó eredményt produkálnak, megérdemlik, hogy nyilvántartsák és elismerjék őket. Ilyen a Móra is, amely bizonyítja, hogy nemcsak az evés-ivás, hanem az olvasás is a magyar kultúra része. Büszkék vagyunk a MagyarBrands címre, amelynek elnyerése még tudatosabbá tette cégünknél a márkaépítést.”
Halmai Sylvia marketing- és PR-menedzser, Móra Könyvkiadó Zrt.
„Számunkra azért volt fontos, hogy a Szarvasi Mozzarella márkával induljunk a MagyarBrands címért, mert működésünk során mindig büszkék voltunk rá, hogy valódi magyar, minőségi termékeket kínálunk a fogyasztóknak. Hozzáállásunk sikerhez vezetett, hiszen vevőink a széles, konkurens kínálat ellenére is hűségesek hozzánk, ezáltal cégünk, tartva vezető pozícióját, folyamatosan növekszik. A MagyarBrands elismerés pedig megkoronázta törekvéseinket.”
Nagy Sándor kereskedelmi igazgató, Szarvasi Mozzarella Kft.
„A Trilak Kft. tisztában van azzal, hogy a Trinát fontos, tradicionális magyar márka. Kötelességének tartja, hogy fenntartsa a Trináttól elvárt minőséget és megőrizze egy tényleg jó magyar márka presztízsét. Ebben segít a MagyarBrands kitüntetés, ami valóban csak a kiváló magyar márkákat díjazza.”
Simor László senior brand manager,
Trilak Kft.
Kapcsolódó cikkeink
ChatGPT és az elismerések
Megkérdeztem a ChatGPT-t, mit gondol a díjakról. A válasz: elismerések…
Tovább olvasom >Díjazzuk a magyar márkát! – gálaesten ünnepelték a kiváló hazai márkák teljesítményét
A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét,…
Tovább olvasom >Hogyan találjuk meg a kiváló hazai márkákat? A MagyarBrands Program ebben segít
Hogy miért tartunk kiválónak egy márkát, az optimális esetben egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: A harmadik negyedévében a gazdaság teljesítménye 0,7százalékkal mérséklődött az előző év azonos időszakihoz képest
Magyarország bruttó hazai termékének (GDP) volumene 2024 harmadik negyedévében a…
Tovább olvasom >Állatfeldolgozás 2024-ben: Növekvő sertés- és baromfivágások, csökkenő szarvasmarha- és juhfeldolgozás
2024 első három negyedévében vegyes eredményeket mutattak a magyar vágóhidakon…
Tovább olvasom >Lakásfelújítás: új lehetőség a SZÉP-kártyával
A kormány döntése értelmében 2025-től a SZÉP-kártyán rendelkezésre álló összeg…
Tovább olvasom >