Márkák véleménye
„A Hunguest Hotels Magyarország egyik legnagyobb, többségi magyar tulajdonban lévő és a legtöbb belföldi vendéget fogadó szállodalánca. Alapfilozófiánk, hogy vendégeink érezzék, szállodáinkban minden területen kiemelt fontosságú a minőség és megbízhatóság. Mindez egybecseng a MagyarBrands által képviselt értékekkel. Külön büszkeség a TOP fogyasztói márkák közé tartozni úgy, hogy nem minősülünk sok évtizedes múlttal rendelkező márkának.”
Barkó Károly PR- és reklámigazgató, Hunguest Hotels Zrt.
„Az Ilcsi számára kezdetektől fogva fontos volt a MagyarBrands-hez való tartozás. Fontos, hogy most már hungarikumként is méltóak legyünk a díjra, s eme illusztris társaság tagjaként segítsük a vevői döntést, úgy a hazai, mint a nemzetközi márkák között.”
Molnár Ferenc tulajdonos és ügyvezető igazgató, Ilcsi Szépítő Füvek Kft.
„Kevés olyan magyar márkanév, cég van, amely átvészelte az elmúlt 70 év viharait. Azok, amelyek ma is élnek, léteznek, működnek, sőt a piacon látható és elismerésre méltó eredményt produkálnak, megérdemlik, hogy nyilvántartsák és elismerjék őket. Ilyen a Móra is, amely bizonyítja, hogy nemcsak az evés-ivás, hanem az olvasás is a magyar kultúra része. Büszkék vagyunk a MagyarBrands címre, amelynek elnyerése még tudatosabbá tette cégünknél a márkaépítést.”
Halmai Sylvia marketing- és PR-menedzser, Móra Könyvkiadó Zrt.
„Számunkra azért volt fontos, hogy a Szarvasi Mozzarella márkával induljunk a MagyarBrands címért, mert működésünk során mindig büszkék voltunk rá, hogy valódi magyar, minőségi termékeket kínálunk a fogyasztóknak. Hozzáállásunk sikerhez vezetett, hiszen vevőink a széles, konkurens kínálat ellenére is hűségesek hozzánk, ezáltal cégünk, tartva vezető pozícióját, folyamatosan növekszik. A MagyarBrands elismerés pedig megkoronázta törekvéseinket.”
Nagy Sándor kereskedelmi igazgató, Szarvasi Mozzarella Kft.
„A Trilak Kft. tisztában van azzal, hogy a Trinát fontos, tradicionális magyar márka. Kötelességének tartja, hogy fenntartsa a Trináttól elvárt minőséget és megőrizze egy tényleg jó magyar márka presztízsét. Ebben segít a MagyarBrands kitüntetés, ami valóban csak a kiváló magyar márkákat díjazza.”
Simor László senior brand manager,
Trilak Kft.
Kapcsolódó cikkeink
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje
A SPAR 1990-ben jelent meg a magyar piacon, és első…
Tovább olvasom >Győztes lépések a magyar márkák világában – A MagyarBrands 2024-es kiválasztásának eredményei
Ahogyan a sakkjátszmában a győzelemhez, úgy az üzleti életben az…
Tovább olvasom >Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >