Márkaérték kutatás a Nielsen-nel
A Superbrands Magyarország a Nielsen Piackutató Kft-t bízza meg a Superbrands Programban résztvevő márkák márkaérték-kutatásának elkészítésével.
A felmérés összehasonlítja a márkákat az adott ágazatban szereplő más brandekkel, továbbá az összes vizsgált márkával. A kutatással a Superbrands Magyarország célja, hogy a marketingkommunikációs szakma pontosabb képet kaphasson a magyarországi fogyasztók márkatudatosságáról, továbbá, hogy a Superbrands 2009 Programban résztvevő márkatulajdonosok megismerhessék a fogyasztók véleményét. Az eredményeket összesítő Márkaérték Index rávilágít, milyen erős egy márka a versenytárs márkákkal összehasonlítva, rendelkezik-e hűséges fogyasztókkal, a vásárlók hajlandóak-e többet fizetni az adott márkájú termékért. Az Index egy 0-10 közötti intervallumon belül megállapított pontszámmal jelöli az adott brand értékét. Minél magasabb az Index, annál erősebb a márka márkaértéke. A felmérés ősszel indul és a kutatásban résztvevő márkák várhatóan novemberben kapják kézhez az eredményeket. A Superbrands Magyarország már évek óta együttműködik vezető piackutató cégekkel. Az előző évek kutatási eredményei azt bizonyították, hogy a hazai Superbrandek a többi – díjazásban nem részesült – márkáknál ismertebbek és egyben vonzóbbak is a fogyasztók számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >