Márkaépítés kicsiben
Nagyon kevés magyar vendéglátós fogékony a sajátmárkás termékek készítésének ötletére, még ritkább, ha valaki egy ismert sörmárkát átnevez, és saját márkanéven – értelemszerűen a vendéglátóhely nevén – csapolja azt, ilyen például a fővárosi Pointer sörözőlánc viszonylag nagy mennyiségben eladott söre. Azzal viszont, hogy a tulajdonos saját címkét készíttet, és azt ragasztja a palackra, bármilyen egyszerű és szellemes ötlet, mi mostanában találkoztunk először. A budapesti Gdansk könyvesbolt és büfé (Trade magazin, 2014/6) tulajdonosai, egy lengyel-magyar házaspár is valamiféle kényszerpályán jutott el idáig – nem találtak lengyel sört Magyarországon, behozni meg drága lett volna, így hát „csináltak” maguknak. A kézműves fajták közül választottak: a férj jászdózsai származása folytán az ott főzött Köleses Sört árulják – egyébként egyetlen sörként a lengyel vodkák és magyar borok mellett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >Durva áremelkedés jöhet: akár 1000 forinttal is drágulhat egy doboz cigaretta
Komoly drágulás fenyegeti a dohányosokat Magyarországon: az Európai Bizottság új…
Tovább olvasom >