Márkaépítés kicsiben
Nagyon kevés magyar vendéglátós fogékony a sajátmárkás termékek készítésének ötletére, még ritkább, ha valaki egy ismert sörmárkát átnevez, és saját márkanéven – értelemszerűen a vendéglátóhely nevén – csapolja azt, ilyen például a fővárosi Pointer sörözőlánc viszonylag nagy mennyiségben eladott söre. Azzal viszont, hogy a tulajdonos saját címkét készíttet, és azt ragasztja a palackra, bármilyen egyszerű és szellemes ötlet, mi mostanában találkoztunk először. A budapesti Gdansk könyvesbolt és büfé (Trade magazin, 2014/6) tulajdonosai, egy lengyel-magyar házaspár is valamiféle kényszerpályán jutott el idáig – nem találtak lengyel sört Magyarországon, behozni meg drága lett volna, így hát „csináltak” maguknak. A kézműves fajták közül választottak: a férj jászdózsai származása folytán az ott főzött Köleses Sört árulják – egyébként egyetlen sörként a lengyel vodkák és magyar borok mellett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fontos megmutatni a vallásturisztikai helyszíneket, ezért indult el a Peregrinus platform
Magyarország kormánya fontosnak tartja megmutatni Székelyföld vallásturisztikai helyszíneit, és anyagi…
Tovább olvasom >Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz Erdélybe
Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz a csíksomlyói…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >