Márkaépítés kicsiben
Nagyon kevés magyar vendéglátós fogékony a sajátmárkás termékek készítésének ötletére, még ritkább, ha valaki egy ismert sörmárkát átnevez, és saját márkanéven – értelemszerűen a vendéglátóhely nevén – csapolja azt, ilyen például a fővárosi Pointer sörözőlánc viszonylag nagy mennyiségben eladott söre. Azzal viszont, hogy a tulajdonos saját címkét készíttet, és azt ragasztja a palackra, bármilyen egyszerű és szellemes ötlet, mi mostanában találkoztunk először. A budapesti Gdansk könyvesbolt és büfé (Trade magazin, 2014/6) tulajdonosai, egy lengyel-magyar házaspár is valamiféle kényszerpályán jutott el idáig – nem találtak lengyel sört Magyarországon, behozni meg drága lett volna, így hát „csináltak” maguknak. A kézműves fajták közül választottak: a férj jászdózsai származása folytán az ott főzött Köleses Sört árulják – egyébként egyetlen sörként a lengyel vodkák és magyar borok mellett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Balatoni Turizmus Szövetség: kiemelkedő forgalomnövekedést hozhat a húsvéti hosszú hétvége a Balaton régióban
A szállodák előfoglalási adatai szerint a Balaton régió turizmusában kiemelkedő…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Addikció – A nap képe
Mosd ki a szádat szappannal – büntették sokévtizede a csúnyán…
Tovább olvasom >