Márka helyett zöld üzenet
Az organikus és környezetbarát termékek és márkák túlzsúfolt piacán egy kis színt jelenthet az a kezdeményezés, amely egy német üzletember agyából pattant ki.Nem egy hangzatos márkanévvel igyekszik megfogni a tisztálkodni vágyókat, hanem egy rövid üzenettel, amellyel a környezettudatosság régi-új formáját csempészi be a fürdőszobákba. Az üzenet így hangzik: Stop The Water While Using Me!, vagyis Zárd el a vizet, amíg engem használsz!
A víztakarékosságra buzdító szlogent a tusfürdő, sampon, illetve a fogkrém tubusára nyomtatták, hogy minden pillanatban emlékeztessenek a küldetésre. Nem mellesleg a kozmetikumok kizárólag természetes anyagokat tartalmaznak és csomagolásuk is újrahasznosítható. A termékek egyelőre csak online vásárolhatók meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >