Márka helyett zöld üzenet
Az organikus és környezetbarát termékek és márkák túlzsúfolt piacán egy kis színt jelenthet az a kezdeményezés, amely egy német üzletember agyából pattant ki.Nem egy hangzatos márkanévvel igyekszik megfogni a tisztálkodni vágyókat, hanem egy rövid üzenettel, amellyel a környezettudatosság régi-új formáját csempészi be a fürdőszobákba. Az üzenet így hangzik: Stop The Water While Using Me!, vagyis Zárd el a vizet, amíg engem használsz!
A víztakarékosságra buzdító szlogent a tusfürdő, sampon, illetve a fogkrém tubusára nyomtatták, hogy minden pillanatban emlékeztessenek a küldetésre. Nem mellesleg a kozmetikumok kizárólag természetes anyagokat tartalmaznak és csomagolásuk is újrahasznosítható. A termékek egyelőre csak online vásárolhatók meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Három új üzlettel bővült a SPAR hálózata Albániában
Tovább erősíti jelenlétét a SPAR Albániában: három újonnan nyílt üzletének…
Tovább olvasom >Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé,…
Tovább olvasom >