Márka helyett zöld üzenet
Az organikus és környezetbarát termékek és márkák túlzsúfolt piacán egy kis színt jelenthet az a kezdeményezés, amely egy német üzletember agyából pattant ki.Nem egy hangzatos márkanévvel igyekszik megfogni a tisztálkodni vágyókat, hanem egy rövid üzenettel, amellyel a környezettudatosság régi-új formáját csempészi be a fürdőszobákba. Az üzenet így hangzik: Stop The Water While Using Me!, vagyis Zárd el a vizet, amíg engem használsz!
A víztakarékosságra buzdító szlogent a tusfürdő, sampon, illetve a fogkrém tubusára nyomtatták, hogy minden pillanatban emlékeztessenek a küldetésre. Nem mellesleg a kozmetikumok kizárólag természetes anyagokat tartalmaznak és csomagolásuk is újrahasznosítható. A termékek egyelőre csak online vásárolhatók meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >