Márciustól kapható az új Coca-Cola zero Lemon
Olaszország után márciustól hazánkban is új Coca-Cola variáns jelenik meg a boltokban és szórakozóhelyeken: a teljesen cukor- és kalóriamentes, frissítő citromos ízű, már a nyárra hangoló Coca-Cola zero Lemon.
A Coca-Cola zero Lemon a megszokott Coca-Cola élményt kínálja, új ízváltozatban, cukor nélkül. Az új termék frissítő, citromos ízét a valódi gyümölcslé hozzáadásának köszönheti.
Az új citromos íz fejlesztését az a frissítő érzés ihlette, amit mindannyian jól ismerünk a vendéglátóhelyekről: a nyár, a szabadság, amit megkoronáz egy pohár jéghideg, citromkarikával felszolgált Coca-Cola. A Coca-Cola zero Lemont Olaszországban már kipróbálhatták a vásárlók és hamar a fogyasztók egyik kedvenc frissítőjévé vált. Az olaszok meghódítása után a hazai közönséghez is megérkezik ez a hűsítő, citromos élmény. Ugyanakkor nem szezonális termékről van szó, ezért a márciusi országos bevezetéstől folyamatosan kapható lesz a Coca-Cola zero Lemon.
A Coca-Cola elkötelezett amellett, hogy hozzásegítse fogyasztóit cukorbevitelük csökkentéséhez. Ehhez illeszkedik a Coca-Cola zero Lemon is, mely nem tartalmaz cukrot.
A Coca-Cola zero Lemon csomagolásán az „Egy márka” stratégiának megfelelően megjelenik az ikonikus piros Coca-Cola korong. Emellett kiemelt szerepet kap majd a címkén, hogy a termék nem tartalmaz cukrot, illetve a citromsárga szín jelzi, hogy az új üdítőital frissítő, citromos ízű.
Az új ízvariáns 0,25 literes üvegpalackos, 0,33 literes fémdobozos és 0,5 literes PET palackos kiszerelésben lesz elérhető a magyar fogyasztók számára.
A Coca-Cola zero Lemont bemutató rövid reklámfilmekkel hamarosan találkozhatnak a nézők a mozikban és a TV-ben is.
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >