Márciustól kapható az új Coca-Cola zero Lemon
Olaszország után márciustól hazánkban is új Coca-Cola variáns jelenik meg a boltokban és szórakozóhelyeken: a teljesen cukor- és kalóriamentes, frissítő citromos ízű, már a nyárra hangoló Coca-Cola zero Lemon.
A Coca-Cola zero Lemon a megszokott Coca-Cola élményt kínálja, új ízváltozatban, cukor nélkül. Az új termék frissítő, citromos ízét a valódi gyümölcslé hozzáadásának köszönheti.
Az új citromos íz fejlesztését az a frissítő érzés ihlette, amit mindannyian jól ismerünk a vendéglátóhelyekről: a nyár, a szabadság, amit megkoronáz egy pohár jéghideg, citromkarikával felszolgált Coca-Cola. A Coca-Cola zero Lemont Olaszországban már kipróbálhatták a vásárlók és hamar a fogyasztók egyik kedvenc frissítőjévé vált. Az olaszok meghódítása után a hazai közönséghez is megérkezik ez a hűsítő, citromos élmény. Ugyanakkor nem szezonális termékről van szó, ezért a márciusi országos bevezetéstől folyamatosan kapható lesz a Coca-Cola zero Lemon.
A Coca-Cola elkötelezett amellett, hogy hozzásegítse fogyasztóit cukorbevitelük csökkentéséhez. Ehhez illeszkedik a Coca-Cola zero Lemon is, mely nem tartalmaz cukrot.
A Coca-Cola zero Lemon csomagolásán az „Egy márka” stratégiának megfelelően megjelenik az ikonikus piros Coca-Cola korong. Emellett kiemelt szerepet kap majd a címkén, hogy a termék nem tartalmaz cukrot, illetve a citromsárga szín jelzi, hogy az új üdítőital frissítő, citromos ízű.
Az új ízvariáns 0,25 literes üvegpalackos, 0,33 literes fémdobozos és 0,5 literes PET palackos kiszerelésben lesz elérhető a magyar fogyasztók számára.
A Coca-Cola zero Lemont bemutató rövid reklámfilmekkel hamarosan találkozhatnak a nézők a mozikban és a TV-ben is.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >Bővíti üdítőital-portfolióját a Kofola ČeskoSlovensko
A cseh Kofola ČeskoSlovensko új gyümölcslevekkel és jegesteákkal bővítette portfólióját.…
Tovább olvasom >Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >