Márciustól kapható az új Coca-Cola zero Lemon

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 03. 20. 11:10

Olaszország után márciustól hazánkban is új Coca-Cola variáns jelenik meg a boltokban és szórakozóhelyeken: a teljesen cukor- és kalóriamentes, frissítő citromos ízű, már a nyárra hangoló Coca-Cola zero Lemon.

 

A Coca-Cola zero Lemon a megszokott Coca-Cola élményt kínálja, új ízváltozatban, cukor nélkül. Az új termék frissítő, citromos ízét a valódi gyümölcslé hozzáadásának köszönheti.

Az új citromos íz fejlesztését az a frissítő érzés ihlette, amit mindannyian jól ismerünk a vendéglátóhelyekről: a nyár, a szabadság, amit megkoronáz egy pohár jéghideg, citromkarikával felszolgált Coca-Cola. A Coca-Cola zero Lemont Olaszországban már kipróbálhatták a vásárlók és hamar a fogyasztók egyik kedvenc frissítőjévé vált. Az olaszok meghódítása után a hazai közönséghez is megérkezik ez a hűsítő, citromos élmény. Ugyanakkor nem szezonális termékről van szó, ezért a márciusi országos bevezetéstől folyamatosan kapható lesz a Coca-Cola zero Lemon.

A Coca-Cola elkötelezett amellett, hogy hozzásegítse fogyasztóit cukorbevitelük csökkentéséhez. Ehhez illeszkedik a Coca-Cola zero Lemon is, mely nem tartalmaz cukrot.

A Coca-Cola zero Lemon csomagolásán az „Egy márka” stratégiának megfelelően megjelenik az ikonikus piros Coca-Cola korong. Emellett kiemelt szerepet kap majd a címkén, hogy a termék nem tartalmaz cukrot, illetve a citromsárga szín jelzi, hogy az új üdítőital frissítő, citromos ízű.

Az új ízvariáns 0,25 literes üvegpalackos, 0,33 literes fémdobozos és 0,5 literes PET palackos kiszerelésben lesz elérhető a magyar fogyasztók számára.

A Coca-Cola zero Lemont bemutató rövid reklámfilmekkel hamarosan találkozhatnak a nézők a mozikban és a TV-ben is.

Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek