Márciustól kapható az új Coca-Cola zero Lemon
Olaszország után márciustól hazánkban is új Coca-Cola variáns jelenik meg a boltokban és szórakozóhelyeken: a teljesen cukor- és kalóriamentes, frissítő citromos ízű, már a nyárra hangoló Coca-Cola zero Lemon.
A Coca-Cola zero Lemon a megszokott Coca-Cola élményt kínálja, új ízváltozatban, cukor nélkül. Az új termék frissítő, citromos ízét a valódi gyümölcslé hozzáadásának köszönheti.
Az új citromos íz fejlesztését az a frissítő érzés ihlette, amit mindannyian jól ismerünk a vendéglátóhelyekről: a nyár, a szabadság, amit megkoronáz egy pohár jéghideg, citromkarikával felszolgált Coca-Cola. A Coca-Cola zero Lemont Olaszországban már kipróbálhatták a vásárlók és hamar a fogyasztók egyik kedvenc frissítőjévé vált. Az olaszok meghódítása után a hazai közönséghez is megérkezik ez a hűsítő, citromos élmény. Ugyanakkor nem szezonális termékről van szó, ezért a márciusi országos bevezetéstől folyamatosan kapható lesz a Coca-Cola zero Lemon.
A Coca-Cola elkötelezett amellett, hogy hozzásegítse fogyasztóit cukorbevitelük csökkentéséhez. Ehhez illeszkedik a Coca-Cola zero Lemon is, mely nem tartalmaz cukrot.
A Coca-Cola zero Lemon csomagolásán az „Egy márka” stratégiának megfelelően megjelenik az ikonikus piros Coca-Cola korong. Emellett kiemelt szerepet kap majd a címkén, hogy a termék nem tartalmaz cukrot, illetve a citromsárga szín jelzi, hogy az új üdítőital frissítő, citromos ízű.
Az új ízvariáns 0,25 literes üvegpalackos, 0,33 literes fémdobozos és 0,5 literes PET palackos kiszerelésben lesz elérhető a magyar fogyasztók számára.
A Coca-Cola zero Lemont bemutató rövid reklámfilmekkel hamarosan találkozhatnak a nézők a mozikban és a TV-ben is.
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >