Március 15-25. között lesz a MARCA digitális vásár

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 03. 17. 13:14

A BolognaFiere vásárszervező és az Associazione Distribuzione Moderna (ADM) szervezésében kerül megrendezésre a MarcabyBolognaFiere, a Private Label üzletág legjelentősebb eseménye, ahol az áruházláncok beszállítói mutatkoznak be.   Az esemény immár tizenhét éve kínál lehetőséget a piaci trendek megismerésére és üzleti stratégiák kidolgozására.

 

A MarcabyBolognaFiere sikerének titka, hogy a dinamikusan fejlődő sajátmárkás termékek piacára koncentrál, mely európai és világszinten is növekvő tendenciát mutat: Franciaországban a fogyasztási cikkek 33,9%-a, Olaszországban 22,3%-a (+2%) sajátmárkás. Az egyetlen ellentétes tendenciát mutató ország Európában az Egyesült Királyság, ahol -2,8%-os csökkenést regisztráltak, viszont a sajátmárkás termékek nagyon magas, 53%-os jelenléte mellett. (Forrás: IRI-Consumer Spending Tracking, 2020 május).

A Private Label eredményeinek elemzéséből a következő termékkategóriák emelkednek ki: friss áruk, borok, a különböző mentes termékek és az állateledelek. 

A MARCA FRESH  2020-tól külön területet kapott a vásáron, melyen kifejezetten a friss áruké a főszerep, elsősorban a zöldségeké és gyümölcsöké valamint minden más, ebbe a kategóriába tartozó élelmiszeré. A kategória kiemelésével a gyártók és forgalmazók közötti hatékonyabb kapcsolatfelvételt segítik, a következő célkitűzések szem előtt tartásával: innováció, tapasztalat, networking.  

Idén ehhez a kiemelési koncepcióhoz csatlakozik a MARCA WINE AREA, FREE FROM HUB és a MARCA PET, a sajátmárkás termékek legdinamikusabban növekvő kategóriái alapján.

 A jelenlegi időszakban, amikor a világjárvány körülményessé teszi az utazást, a MARCA DIGITAL SESSION kívánja elősegíteni a kapcsolatfelvételt a Private Label gyártók és a forgalmazók között.

A MARCA DIGITAL SESSION a sajátmárkás termékekre irányuló nemzetközi érdeklődés hatására egyre több látogatót vonz és köt össze a “Made in Italy” gyártókkal, közreműködésben az Olasz Külkereskedelmi Intézettel (ITA), amely külföldi beszerzők részvételét segíti.   

 A MARCA DIGITAL SESSION digitális felületén a résztvevők üzleti tárgyalásokat folytathatnak, hogy új kapcsolatokat építsenek és egyeztessenek jelenlegi partnereikkel.

 Food és non-food beszerzők és kategória menedzserek részére nyitott a regisztráció a MARCA DIGITAL SESSION vásárra.  A regisztrációt követően egyeztethetők az üzleti találkozók, melyekre március 15-25. között kerül majd sor a digitális felületen.

(x)

Kapcsolódó cikkeink