Március 15-25. között lesz a MARCA digitális vásár
A BolognaFiere vásárszervező és az Associazione Distribuzione Moderna (ADM) szervezésében kerül megrendezésre a MarcabyBolognaFiere, a Private Label üzletág legjelentősebb eseménye, ahol az áruházláncok beszállítói mutatkoznak be. Az esemény immár tizenhét éve kínál lehetőséget a piaci trendek megismerésére és üzleti stratégiák kidolgozására.
A MarcabyBolognaFiere sikerének titka, hogy a dinamikusan fejlődő sajátmárkás termékek piacára koncentrál, mely európai és világszinten is növekvő tendenciát mutat: Franciaországban a fogyasztási cikkek 33,9%-a, Olaszországban 22,3%-a (+2%) sajátmárkás. Az egyetlen ellentétes tendenciát mutató ország Európában az Egyesült Királyság, ahol -2,8%-os csökkenést regisztráltak, viszont a sajátmárkás termékek nagyon magas, 53%-os jelenléte mellett. (Forrás: IRI-Consumer Spending Tracking, 2020 május).
A Private Label eredményeinek elemzéséből a következő termékkategóriák emelkednek ki: friss áruk, borok, a különböző mentes termékek és az állateledelek.
A MARCA FRESH 2020-tól külön területet kapott a vásáron, melyen kifejezetten a friss áruké a főszerep, elsősorban a zöldségeké és gyümölcsöké valamint minden más, ebbe a kategóriába tartozó élelmiszeré. A kategória kiemelésével a gyártók és forgalmazók közötti hatékonyabb kapcsolatfelvételt segítik, a következő célkitűzések szem előtt tartásával: innováció, tapasztalat, networking.
Idén ehhez a kiemelési koncepcióhoz csatlakozik a MARCA WINE AREA, a FREE FROM HUB és a MARCA PET, a sajátmárkás termékek legdinamikusabban növekvő kategóriái alapján.
A jelenlegi időszakban, amikor a világjárvány körülményessé teszi az utazást, a MARCA DIGITAL SESSION kívánja elősegíteni a kapcsolatfelvételt a Private Label gyártók és a forgalmazók között.
A MARCA DIGITAL SESSION a sajátmárkás termékekre irányuló nemzetközi érdeklődés hatására egyre több látogatót vonz és köt össze a “Made in Italy” gyártókkal, közreműködésben az Olasz Külkereskedelmi Intézettel (ITA), amely külföldi beszerzők részvételét segíti.
A MARCA DIGITAL SESSION digitális felületén a résztvevők üzleti tárgyalásokat folytathatnak, hogy új kapcsolatokat építsenek és egyeztessenek jelenlegi partnereikkel.
Food és non-food beszerzők és kategória menedzserek részére nyitott a regisztráció a MARCA DIGITAL SESSION vásárra. A regisztrációt követően egyeztethetők az üzleti találkozók, melyekre március 15-25. között kerül majd sor a digitális felületen.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >