Már üzletekben is kapható a Kraft Heinz IHOP kávéja az Egyesült Államokban
A Kraft Heinz bejelentette a népszerű IHOP Coffee kiskereskedelmi bevezetését az Egyesült Államokban.
A palacsinta ihlette IHOP kávé 100% arabica kávébabból készül, és háromféle pörkölésben – Signature Blend, Buttery Syrup, és a palacsinta ízű Chocolate Chocolate Chip – kapható az Egyesült Államok élelmiszerüzleteiben országszerte K-Cup kapszula és zacskóba töltött formában.
A bevezetést új, limitált kiadású, az IHOP bögrét imitáló diffúzor piacra dobásával ünnepli a vállalat, amely a cég szerint „az otthon minden négyzetcentiméterét a Buttery Syrup palacsinta illatával tölti meg”, ugyanis már eleve illóolajjal elérhető. A diffúzor az Amazon.com oldalon a készlet erejéig előrendelhető.
„Tekintve a Kraft Heinz ikonikus kávémárkákhoz fűződő múltját örömünkre szolgál, hogy a kategóriában hosszú távon megszerzett tapasztalatainkat felhasználva egy olyan prémium kategóriás kávéterméket hozhatunk létre, amely zacskóban és K-Cup kapszulákban is kapható” – mondta el Kaitlin Roe, a Kraft Heinz marketingigazgatója.
„Mivel évente több mint 56 millió csésze kávét adunk el, észszerű volt, hogy a legkelendőbb palacsintáink által inspirált innovatív ízekkel hozzuk el a kávé örömét a kiskereskedőkhöz országszerte” – tette hozzá Kieran Donahue, az IHOP marketingvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >