Már üzletekben is kapható a Kraft Heinz IHOP kávéja az Egyesült Államokban
A Kraft Heinz bejelentette a népszerű IHOP Coffee kiskereskedelmi bevezetését az Egyesült Államokban.
A palacsinta ihlette IHOP kávé 100% arabica kávébabból készül, és háromféle pörkölésben – Signature Blend, Buttery Syrup, és a palacsinta ízű Chocolate Chocolate Chip – kapható az Egyesült Államok élelmiszerüzleteiben országszerte K-Cup kapszula és zacskóba töltött formában.
A bevezetést új, limitált kiadású, az IHOP bögrét imitáló diffúzor piacra dobásával ünnepli a vállalat, amely a cég szerint „az otthon minden négyzetcentiméterét a Buttery Syrup palacsinta illatával tölti meg”, ugyanis már eleve illóolajjal elérhető. A diffúzor az Amazon.com oldalon a készlet erejéig előrendelhető.
„Tekintve a Kraft Heinz ikonikus kávémárkákhoz fűződő múltját örömünkre szolgál, hogy a kategóriában hosszú távon megszerzett tapasztalatainkat felhasználva egy olyan prémium kategóriás kávéterméket hozhatunk létre, amely zacskóban és K-Cup kapszulákban is kapható” – mondta el Kaitlin Roe, a Kraft Heinz marketingigazgatója.
„Mivel évente több mint 56 millió csésze kávét adunk el, észszerű volt, hogy a legkelendőbb palacsintáink által inspirált innovatív ízekkel hozzuk el a kávé örömét a kiskereskedőkhöz országszerte” – tette hozzá Kieran Donahue, az IHOP marketingvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető…
Tovább olvasom >Vámmentességet sürget a L’Oréal az EU USA-val kötött megállapodása után
A L’Oréal kedden arra figyelmeztetett, hogy az Európai Unió és…
Tovább olvasom >Újabb 2 milliárd dollárt fektet a Mars az amerikai gyártás bővítésébe 2026-ig
Az édesség- és snackóriás Mars 2026 végéig további 2 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >