Már többen kattintanak a Facebookra, mint a Google keresőjére
Az amerikai felhasználók már nem a Google keresőjét, hanem a Facebook közösségi oldalt nyitják meg a legtöbbször – derül ki az Experian Hitwise webstatisztikáiból.
Az internetes látogatottsági statisztikákat készítő társaság év végi közleménye szerint 2010 januárja és novembere között a Facebook volt a leglátogatottabb oldal az amerikai netezők körében. Az Egyesült Államokban mért látogatások 8,93 százaléka erre az oldalra irányult, míg a Google.com 7,19 százalékos részesedésével a második helyre szorult vissza. Tavaly a Facebook.com webcím még csak a harmadik helyen állt a népszerűségi listán.
Hazai társaikhoz hasonlóan az amerikai internetezők is előszeretettel keresnek rá honlapok neveire: a Facebook közösségi szájt akárcsak tavaly, idén is a legtöbbet bepötyögött kifejezés volt a keresőkön. További változás, hogy a tíz legnagyobb amerikai webszájtra irányul a helyi netforgalom 33 százaléka, míg egy évvel korábban ez még csak 12 százalék volt – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Higiénia kompromisszumok nélkül
A női higiéniai termékek piacán egyre inkább előtérbe kerülnek a…
Tovább olvasom >A Paradicsom még odébb van
A hazai zöldségek-gyümölcsök választékának szélesítése az üzletekben a kormányzat, a…
Tovább olvasom >Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást…
Tovább olvasom >