Már többen kattintanak a Facebookra, mint a Google keresőjére
Az amerikai felhasználók már nem a Google keresőjét, hanem a Facebook közösségi oldalt nyitják meg a legtöbbször – derül ki az Experian Hitwise webstatisztikáiból.
Az internetes látogatottsági statisztikákat készítő társaság év végi közleménye szerint 2010 januárja és novembere között a Facebook volt a leglátogatottabb oldal az amerikai netezők körében. Az Egyesült Államokban mért látogatások 8,93 százaléka erre az oldalra irányult, míg a Google.com 7,19 százalékos részesedésével a második helyre szorult vissza. Tavaly a Facebook.com webcím még csak a harmadik helyen állt a népszerűségi listán.
Hazai társaikhoz hasonlóan az amerikai internetezők is előszeretettel keresnek rá honlapok neveire: a Facebook közösségi szájt akárcsak tavaly, idén is a legtöbbet bepötyögött kifejezés volt a keresőkön. További változás, hogy a tíz legnagyobb amerikai webszájtra irányul a helyi netforgalom 33 százaléka, míg egy évvel korábban ez még csak 12 százalék volt – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >