Már többen kattintanak a Facebookra, mint a Google keresőjére
Az amerikai felhasználók már nem a Google keresőjét, hanem a Facebook közösségi oldalt nyitják meg a legtöbbször – derül ki az Experian Hitwise webstatisztikáiból.
Az internetes látogatottsági statisztikákat készítő társaság év végi közleménye szerint 2010 januárja és novembere között a Facebook volt a leglátogatottabb oldal az amerikai netezők körében. Az Egyesült Államokban mért látogatások 8,93 százaléka erre az oldalra irányult, míg a Google.com 7,19 százalékos részesedésével a második helyre szorult vissza. Tavaly a Facebook.com webcím még csak a harmadik helyen állt a népszerűségi listán.
Hazai társaikhoz hasonlóan az amerikai internetezők is előszeretettel keresnek rá honlapok neveire: a Facebook közösségi szájt akárcsak tavaly, idén is a legtöbbet bepötyögött kifejezés volt a keresőkön. További változás, hogy a tíz legnagyobb amerikai webszájtra irányul a helyi netforgalom 33 százaléka, míg egy évvel korábban ez még csak 12 százalék volt – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
EM: tovább folytatódik a visszaváltási rendszer fejlesztése
Az előző év elejétől bevezetett rendszernek köszönhetően 2025 nyarára jelentős…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >Újabb probléma hozhat élelmiszer-drágulást
Súlyos következményekkel járhat a latin-amerikai agrárszektorra nézve, ha az Egyesült…
Tovább olvasom >