Már több mint 100 millió forint kreditet kaptak a Kifli.hu vásárlói
Havonta közel 50 ezer vásárló él a Kifli házhoz menő visszaváltási szolgáltatásával. A visszaváltási rendszer bevezetése óta az ország legnépszerűbb online szupermarketén keresztül már több mint 2 millió palack és doboz került vissza a körforgásba, a vásárlók pedig ezért 106 millió forint visszaváltási díjat kaptak vissza levásárolható kredit formájában.

Minden, hivatalos 50 forintos címkével ellátott palack visszaváltható
A Kifli.hu vásárlói már több mint 2 millió italcsomagolást váltottak vissza a vállalat házhozmenő szolgáltatásával. A visszaváltási rendszer bevezetése óta egyre több vásárló él a lehetőséggel, hogy visszajuttassa az üres italcsomagolásokat a körforgásos gazdaságba. Az ország legnépszerűbb online szupermarkete 2024. augusztus 1-jén indította el visszaváltási szolgáltatását, amely lehetővé teszi, hogy a vásárlók egyszerűen, otthonukból adják vissza az italos palackokat és dobozokat a futároknak. AA Kifli.hu vásárlói eddig összesen 2,1 millió palackot váltottak így vissza, amelyért több mint 106 millió forint értékű kreditet kaptak.
A cég visszaváltási folyamata egyszerű és gyors: minden, hivatalos 50 forintos címkével ellátott palack visszaváltható, függetlenül attól, hogy hol vásárolták. A rendelés során leadott palackokat a futárok átveszik, rögzítik a rendszerben, a megfelelő összegű, levásárolható kreditet pedig azonnal jóváírják a vásárlói fiókban. A vásárlónak nincs más dolga, csak a kiszállításkor jelezni a futárnak az igényt. A futárok mostantól minden kiszállítás alkalmával rá is kérdeznek, hogy a vásárló kíván-e élni a lehetőséggel.
Havonta közel 50 ezer Kifli.hu-vásárló, naponta 11 ezer palackot vagy dobozt vált vissza. A begyűjtött csomagolások 85 százaléka műanyag vagy alumínium, 15 százaléka pedig üveg. Az összegyűjtött palackokat a MOHU mobil visszaváltó egységei dolgozzák fel. A Kifli.hu a jövőben tovább kívánja növelni a visszaváltás hatékonyságát ezért egy saját feldolgozó gépet telepít.
A vásárlók a részletekről a vállalat weboldalán tájékozódhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Újra összefog a TheVR és a McDonald’s
Újra együtt dolgozik a hazai McDonald’s és az ország egyik…
Tovább olvasom >Győztes lépések a magyar márkák világában – A MagyarBrands 2024-es kiválasztásának eredményei
Ahogyan a sakkjátszmában a győzelemhez, úgy az üzleti életben az…
Tovább olvasom >GREEN BRANDS 2024 – Fenntarthatósági díjakkal a zöld jövőért
A GREEN BRANDS 2024-es régiós gálája, melyet Bécs történelmi Palais…
Tovább olvasom >