Már Thaiföldön telepíti bolti megoldásait a magyar retailszolgáltató
Elektronikus polccímke pilotot indított a Laurel Bangkokban, Thaiföld egyik vezető telekommunikációs vállalatcsoportjánál.
Magyar cég kiforrott megoldására alapozza készlet- és raktárinformációs folyamatait a True Corporation. A vállalat Thaiföld egyik vezető telekommunikációs konglomerátuma, amely irányítást gyakorol az ország legnagyobb kábeltévé-szolgáltatója, a TrueVisions, valamint a legnagyobb mobilszolgáltatója, a TrueMove H felett. Szolgáltatásai mellett mobilkészülékeket, okostelefonokat, set-top boxokat és tableteket, valamint ezekhez tartozékok arzenálját forgalmazza. A vállalat korábban az Orange leányvállalata volt, jelenleg a Vodafone Group plc. egyik meghatározó partnere.
A telekommunikációs cég thaiföldi üzletláncának egyik bangkoki boltjában vezették be pilotprojekt keretén belül a 7,4”-os háromszínű SoluM elektronikus polccímkéket a koránt sem egyszerű thai nyelven. A címkék menedzselése felhőalapú kezelőfelületen keresztül végezhető, így nincs szükség bolti szerverre és PC-re, ami drasztikusan csökkenti az üzemeltetési költségeket. A rendszer emellett dinamikus sablon- és logókezeléssel segíti a tartalmak automatizált megjelenítését a címkéken.
„A pilotrendszer november elején indult. Jelenleg az üzletlánc papírcímkékre nyomtatja az információkat és manuálisan helyezi ki közel 150 boltjába, amely rengeteg időt és humán erőforrást emészt fel. Az elektronikus polccímkék bevezetése esetén szükségtelenné válik majd a hagyományos, sérülékeny, egymásra ragasztott és könnyen leeső papírcímkék használata” – mondta Bessenyei Attila, a Laurel ügyvezetője. Így a kereskedő az akciókat pár másodperc alatt felviheti és aktiválhatja üzletláncában, ezen felül a vásárlók áttekinthető, igényes, a tájékoztatásra figyelmet fordító üzlet képét látják.
„A Laurel célja, hogy a pilotprojekt sikeressége esetén a teljes bolthálózatra kiterjedő polccímke-cserét hajtsunk végre” – tette hozzá a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
Óriási bejelentések várhatók a XII. Laurel Retail Konferencián
Tizenkettedik alkalommal látja vendégül a magyar kiskereskedelmi szakma döntéshozóit hazánk…
Tovább olvasom >XII. Laurel Retail Konferencia – működés közben látható a jövő
Május 28-án a budapesti Larus Rendezvényközpontban ismét találkoznak a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Z generáció: Épphogy kijönnek a fizetésükből, mégis félretesznek
„Lusták, felelőtlenek, nem érdeklik őket a pénzügyek!” Ehhez hasonló sztereotípiákkal…
Tovább olvasom >Törökszentmiklóson nyílik a JYSK legújabb áruháza, amelynek alkalmából ismét egy civil szervezetet támogat a vállalat
Augusztus 13-án Törökszentmiklóson nyílik a JYSK legújabb áruháza, amely hazánkban…
Tovább olvasom >A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >