Mától Székesfehérváron is házhoz jön a Tesco
Már 450 ezer rendelést teljesített 73 ezer regisztrált felhasználójának a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatása, két évvel az indulás után. A növekedést az előző évet közel 130 százalékkal meghaladó forgalom mellett a ma induló székesfehérvári házhoz szállítás, valamint az üzletág bővülését segítő, 13 főt foglalkoztató budapesti HR Centrum is jelzi.
A Tesco a 2013. március 16-ai indulás óta folyamatosan fejleszti és bővíti Online Bevásárlás szolgáltatását. Az ingyenesen letölthető mobilalkalmazás és a webes felület segítségével már közel 30 millió terméket rendeltek az online vásárlókat is kiszolgáló 4 áruházból (Budaörs, Megapark, Bécsi út, Szeged Extra). A jövőben, április 21-től a székesfehérvári lakosok is hozzájárulhatnak a számok növekedéséhez, hiszen mától ők is kérhetnek házhoz szállítást. A budapestihez hasonlóan az akár 299 forinttól elérhető kiszállítást a vállalat budaörsi áruházából biztosítja, az indulásnál két dedikált autó és tíz munkatárs segítségével.
„Az Online Bevásárlás a Tesco egyik legdinamikusabban fejlődő szolgáltatása. Az indulás óta már több mint 29 millió terméket rendeltek vásárlóink, ami pedig még ennél is fontosabb, hogy ügyfeleink elégedettsége eléri a 97 százalékot” – mondta Sebestyén Péter, e-kereskedelmi üzletágvezető.
Az üzletág eredményei lehetővé tették, a további fejlesztés pedig megkövetelte, hogy a vállalat létrehozzon Budapesten, a váci úti Tesco Toborzási Központban egy HR Centrumot. Az itt dolgozó 13 alkalmazott kizárólagos feladata az e-kereskedelmi ágazat segítése, és az új alkalmazottak szakszerű felkészítése. A munkatársak magas szintű képzése elengedhetetlen a már 3 millió kilométert megtett, 66 autóból álló gépjárműpark koordinálásához is. A Tesco lépésről-lépésre szeretné szolgáltatását bővíteni az ország területén, a HR központ munkatársai ebben is meghatározó szerepet töltenek be.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a Henkel környei gyára
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >