Mától Székesfehérváron is házhoz jön a Tesco
Már 450 ezer rendelést teljesített 73 ezer regisztrált felhasználójának a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatása, két évvel az indulás után. A növekedést az előző évet közel 130 százalékkal meghaladó forgalom mellett a ma induló székesfehérvári házhoz szállítás, valamint az üzletág bővülését segítő, 13 főt foglalkoztató budapesti HR Centrum is jelzi.
A Tesco a 2013. március 16-ai indulás óta folyamatosan fejleszti és bővíti Online Bevásárlás szolgáltatását. Az ingyenesen letölthető mobilalkalmazás és a webes felület segítségével már közel 30 millió terméket rendeltek az online vásárlókat is kiszolgáló 4 áruházból (Budaörs, Megapark, Bécsi út, Szeged Extra). A jövőben, április 21-től a székesfehérvári lakosok is hozzájárulhatnak a számok növekedéséhez, hiszen mától ők is kérhetnek házhoz szállítást. A budapestihez hasonlóan az akár 299 forinttól elérhető kiszállítást a vállalat budaörsi áruházából biztosítja, az indulásnál két dedikált autó és tíz munkatárs segítségével.
„Az Online Bevásárlás a Tesco egyik legdinamikusabban fejlődő szolgáltatása. Az indulás óta már több mint 29 millió terméket rendeltek vásárlóink, ami pedig még ennél is fontosabb, hogy ügyfeleink elégedettsége eléri a 97 százalékot” – mondta Sebestyén Péter, e-kereskedelmi üzletágvezető.
Az üzletág eredményei lehetővé tették, a további fejlesztés pedig megkövetelte, hogy a vállalat létrehozzon Budapesten, a váci úti Tesco Toborzási Központban egy HR Centrumot. Az itt dolgozó 13 alkalmazott kizárólagos feladata az e-kereskedelmi ágazat segítése, és az új alkalmazottak szakszerű felkészítése. A munkatársak magas szintű képzése elengedhetetlen a már 3 millió kilométert megtett, 66 autóból álló gépjárműpark koordinálásához is. A Tesco lépésről-lépésre szeretné szolgáltatását bővíteni az ország területén, a HR központ munkatársai ebben is meghatározó szerepet töltenek be.
Kapcsolódó cikkeink
Meghosszabbított határidővel, november 15-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
A nagy érdeklődésre való tekintettel a Tesco meghosszabbította a „Start…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >