Már otthon is átélhetjük a Fresh Corner hot-dogok egyedüli ízvilágát
Különleges parti keretében, a MOL Campusban mutatták be az ország legkedveltebb hot-dogjának kolbászait, amelyeket eddig csak a MOL kutakon lehetett kapni, most viszont már a Lidl üzleteiben is elérhetőek. Az esemény sztárvendége Dobó Ági, a Konyhafőnök VIP nyertese volt, aki a magyar és mexikói konyha szerelmese, így a PICK X Fresh Corner hot-dog kolbászokból inspirálódva készített el kétféle receptet a vendégeknek.
Immár három éve találkozhatnak a vásárlók a Fresh Cornerekben a friss és ropogós kiflivel, valamint a PICK minőségi kolbászával készülő hot-doggal. Köszönhetően annak, hogy a MOL felismerte: egyre többen vágynak minőségi ételekre még akkor is, ha éppen úton vannak. A hot-dog ehhez remek választás, és évtizedes hagyománya van nemcsak Magyarországon, de az egész régióban. Ez volt az első amerikai gyorséttermi fogás, amely elérhető volt hazánkban és jóval a hamburger felbukkanása előtt lehetett már hot-dogozni Budapesten és a Balatonnál.
A MOL és a PICK ennek mentén igazi kedvencet alkotott, amikor bevezették a 94%-os hústartalmú, bükkfán füstölt kolbásszal készült hot-dogot. Ebből a hot-dogból tavaly több mint tízmilliót vásároltak csak Magyarországon, és további 14 milliót a környékbeli országokban. Ha ezt a több mint 24 millió kolbászt összefűznénk, akkor Szegedtől egészen Grönlanding érne el a “kolbászlánc”.
A jó hír, hogy mostantól bárki hazaviheti a Fresh Corner ízélményt, és bátran kísérletezhet a a saját hot-dog verziókkal otthon, hiszen ezeket a kolbászokat már a Fresh Corner mellett a Lidl-ben is meg lehet vásárolni, külön csomagolásban, mindhárom népszerű ízben (klasszikus, sajtos és magyaros).
Ez az ízletes PICK X Fresh Corner hot-dog kolbász volt az alapja azoknak az ételeknek is, amelyeket Dobó Ági készített el a MOL Campusban tartott partin. Ági gyakran ad a fiainak hot-dogot vacsorára, emellett nagy rajongója a magyaros és mexikói ételeknek, így egyértelmű volt, hogy most is ennek a két konyhának a sajátosságait ötvözte a kétféle hot-dog elkészítésekor.
Aki szeretné kipróbálni Ági receptjeit, a lecsó szószos – kolbász morzsás “magyaros” hot-dogot és a közép-amerikai változatot, vagy csak egy finom vacsorát készítene a családnak, keresse a PICK X Fresh Corner hot-dog kolbászait a Fresh Cornerekben a MOL töltőállomásain, emellett szeptember végéig kizárólag a Lidl-ben, később pedig a nagyobb élelmiszerüzletek polcain.
Dobó Ági ezt a két receptet ajánlja a PICK X Fresh Corner hot-dog kolbászok otthoni elkészítéséhez:
- “Magyaros” hot- dog (lecsó szósz – ropogós kolbász morzsa)
Hozzávalók 4 db hot-doghoz:
– 4 db hot- dog kifli („lyukas” verzió)
– 4 db magyaros PICK X Fresh Corner hot-dog kolbász
– 2-3 evőkanál étolaj
– 4 db tv paprika
– 2 db nagyobb, érett paradicsom
– 2 fej vöröshagyma
– 2 evőkanál kacsazsír
– 1 tk Himalája só, fél tk őrölt bors, 1 tk füstölt pirospaprika
– + 2 db magyaros hot- dog kolbász
– 1 evőkanál kristálycukor (opcionális, ha szükséges)
Elkészítés:
- Felkockázzuk a zöldségeket, és felkarikázunk 2 PICK X Fresh Corner kolbászt egészen vékonyra.
- A kacsazsírt hevítjük, majd a karikázott kolbászt NAGYON ropogósra pirítjuk, mint egy chipset, kiszedjük a zsírból, és félretesszük tálalásig, hagyjuk kihűlni, majd durvább darabokra törjük/morzsoljuk.
- A (kolbászos) zsíron a kockázott paprikát és az aprított hagymát (együtt) lepirítjuk, amíg színt nem kapnak, majd jöhet rá a paradicsom és a fűszerek, lefedjük, és max. 10 percig főni hagyjuk. Ha nem eresztett elég levet a paradicsom, egy kevés vízzel pótoljuk, de nem kell, hogy túl szaftos legyen.
- A kész lecsót leturmixoljuk homogén, szósz állagúra.
- Az olajon a maradék 2 kolbászt megsütjük egy serpenyőben.
- A hot-dog kiflibe teszünk a szószból, mehet bele a kolbász, majd egy kis szósz a tetejére és rá a kolbászmorzsa
“Közép-amerikai” stílusú (kukoricasalsa – tejföl – koriander)
Hozzávalók 4 db hot-doghoz:
– 4 db klasszikus PICK X Fresh Corner hot-dog kolbász
– 4 db amerikai stílusú, “nyitott” kifli
– 2-3 evőkanál étolaj
– 1 kis konzerv csemege kukorica
– 2 érett, közepes méretű paradicsom
– 2 kicsi (1 nagyobb/közepes) salotta hagyma
– 1 kisebb lime leve
– fél csokor friss koriander
– csapott tk. himalája só
– 2 dl 20 %-os tejföl + fél tk. Himalája só + 1 csipet füstölt piros fűszerpaprika + pici bors +1 dl zsíros tejszín / fél dl tej (hígítani a tejfölös szószt)
– jalapeno konzerv / befőtt, karikázott díszítésnek + friss koriander
Elkészítés:
- Elkészítjük a salsát, amihez a kukoricát lecsepegtetjük, a paradicsomot felkockázzuk, a hagymát és a koriandert apróra vágjuk, és összekeverjük egy tálban, majd sózzuk, és ráfacsarjuk a lime levét, összekeverjük, és kicsit állni hagyjuk.
- A tejfölt a tejjel/ tejszínnel, sóval, pirospaprikával, borssal kikeverjük.
- APICK X Fresh Cornerkolbászokat egy (lehetőleg rácsos aljú) serpenyőben az étolajon intenzíven grillezzük.
- A hot-dog kifliket bevágjuk, és egy száraz serpenyőben (palacsinta sütőben) körbepirítjuk.
- Összeállítjuk a hot-dogot: szósz – kolbász – salsa – még pár csepp szósz – pár levél friss koriander – egy-két karika japaleno
Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi igazgatója
”Az elmúlt időszakban a minőségi ügyfélkiszolgálásunk alappillérének számító Fresh Corner egy gasztroélményeket is kínáló, nemzetközi lánccá nőtte ki magát, amely Lengyelországtól Szlovénián át Szerbiáig ugyanazt a magas színvonalat nyújtja a vásárlóknak. A Fresh Corner életében újabb rendkívül fontos lépés, és Magyarországon eddig példa nélküli, hogy a Fresh Cornerek legnagyobb sikerterméke a vásárlók otthonába is beköltözik. Ehhez a legnevesebb partnerekkel fogtunk össze, a PICK-kel és a Lidl-lel. Mostantól Magyarország legkedveltebb hot-dogja a nyári grillezések, baráti, családi összejövetelek része lehet.”
Domián Gábor, a Bonafarm Csoport kereskedelmi igazgatója:
„A PICK a hagyományok őrzője, immár 155 éve készíti ikonikus termékét, a téliszalámit, emellett folyamatos újítóként rendszeresen új húskészítményekkel lepi meg a fogyasztókat. Ilyen termék a 94%-os hústartalmú, bükkfán füstölt PICK X Fresh Corner hot-dog kolbász is. A MOL-lal közösen újradefiniáltuk itthon a hot-dog kultúrát. Azzal, hogy a termék mostantól a Lidl-ben is kapható, októbertől pedig országosan a legtöbb hazai üzletláncban elérhető lesz, lehetővé válik, hogy mindenki a saját ízlésének megfelelően otthon is elkészítse és élvezze a különleges ízvilágú PICK X Fresh Corner hot-dog kolbászokkal készült hot-dogot.”
Harcz Ádám, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója:
„Büszkék vagyunk arra, hogy az igen népszerű PICK X Fresh Corner hot-dog kolbász a kiskereskedelemben jelenleg csak a Lidl áruházakban kapható, és bízunk abban, hogy nálunk is hasonló népszerűségre tesz szert, mint a MOL kutakon. Célunk, hogy az élvonalból támogassuk a magyar beszállítókat, népszerűsítsük a hazai termékeket, és ezzel egyidejűleg hozzájáruljunk a magyar gazdaság versenyképességének növeléséhez.”
- MOL Fresh Corner koncepció:
-
- A MOL kiemelt stratégiai célja, hogy a töltőállomásait olyan komplex szolgáltatási központokká alakítsa át, ahol a minőségi üzemanyagok mellett egyre bővülő gasztronómiai kínálattal és élményekkel várja az úton lévőket.
- Ennek a stratégiának az alappillére a Fresh Corner.
- Tíz országban van jelen (Magyarország, Bosznai-Hercegovina, Csehország, Horvátország, Lengyelország, Montenegro, Románia, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia). A vásárlók mindenütt ugyanazt a magas szintű gasztro ajánlatot es szolgáltatást kapják.
- Ez több mint 1250 Fresh Corner üzletet jelent a régióban. Magyarországon a számuk meghaladja a 300-at, és a hálózat folyamatosan bővül.
- A gasztro kínálatban a hot-dog mellett kiemelt szerep jut a frissen főzött, csúcsminőségű kávénak, melyből ma már másodpercenként 2 csészét adunk el!
- A MOL célja, hogy a Fresh Cornerekkel az úton lévők top desztinációjává váljon: egy hely, ahol jó megpihenni, találkozni is. Ezt szolgálják az üzletek átépítései is a leülőkkel, teraszokkal.
- A hűséget rengeteg személyre szabott kedvezménnyel jutalmazzák a MOL MOVE alkalmazásban. Ezt a vásárlási szokásokhoz és az ügyfélelvárásokhoz igazodó, teljes mértékben digitalizált hűségprogramot a MOL 2022 januárjában indította el, ami már 8 MOL-os országban elérhető
- PICK:
-
- 155 éves múlt és tradíció, folyamatos újítások.
- Piacvezető húsipari márka Magyarországon.
- Piacvezetők szalámi kategóriában, meghatározó szerepet töltenek be többek között a párizsi és a virsli kategóriáiban is.
- Tartósan piacvezető szerepre törekednek a hot-dog kolbász termékkategóriában.
- A Bonafarm Csoport, és azon belül a Pick Szeged Zrt. már jelen van termékeivel a környező országokban, a MOL-lal és a Lidl-lel való együttműködés ennek a termékbevezetésnek is új távlatokat nyithat.
- Meghatározó céljuk, hogy a hazai piac mellett tovább erősítsék az exportértékesítésüket, mely közel 30%-os részesedéssel bír a PICK árbevételében.
- Piac- és márkaépítési stratégiájuk, fejlesztéseik, beruházásaik mind azt szolgálják, hogy ki tudják elégíteni a folyamatosan változó fogyasztói igényeket és ezzel párhuzamosan eredményesen tudjanak gazdálkodni még azokban a nehéz években is, mint amilyen a tavalyi volt.
- LIDL:
-
- A Lidl Magyarország idén ünnepli fennállásának 20. évfordulóját.
- Negyedik éve piacvezetők a hazai FMCG szektorban.
- A sikerben kulcsfontosságú szerep jut az innovációknak. Egyre nagyobb teret nyernek a különféle kényelmi termékek is.
- Céljuk, hogy az élvonalból támogassák a magyar beszállítókat, népszerűsítsék a hazai termékeket. Már csaknem 500 magyar vállalkozással működnek együtt és több, mint 4500 hazai terméket kínálnak vásárlóiknak.
- A Lidl és a PICK együttműködése mintegy 20 évre nyúlik vissza, a PICK a „Lidl a magyar beszállítókért” program egyik alappilléreinek számít.
- A PICK mellett a MOL, mint partner megjelenése egyedülálló, hármas kooperáció a hazai piacon.
- A PICK X Fresh Corner hot-dog kolbászok debütálása a Lidl áruházakban egybeesik a grillszezonnal.
- Összességében 5,7 millió kilogrammnyi grillterméket értékesítettek 2023-ban, ami 28 százalékkal magasabb az előző évhez képest.
- A sikert jelzi az is, hogy idén először exportáltak ebben a kategóriában, ezáltal hat országba jutnak el a kiváló magyar grilltermékek.
Kapcsolódó cikkeink
A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Közép-Európában a csehek a legnagyobb kávéfogyasztók, de csak minimális előnnyel…
Tovább olvasom >Nemzetközi építészeti díj egy budapesti étteremnek
Az este’r partners belsőépítészeti koncepciója alapján megvalósuló Zazie Bistro & Bar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >